    From: neoniusz <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Gdzie pozyczke hipoteczna?
    Date: Sun, 20 Mar 2011 16:58:37 +0100

    Znajoma poprosila mnie o pomoc. Potrzebuje ona pozyczyc jakies 50 tys
    zl. na 2-3 lata. Starala sie o "kredyt hipoteczny" w BOS Banku, ale
    konsultantka wprowadzila ja w blad (albo ona zle zrozumiala) i nie
    dostala pieniedzy bo mieszkanie juz jest calkowicie wykonczone. Chciala
    tak zrobic z uwagi na niskie oprocentowanie, bodaj kolo 5%.
    Niby znalazlem jakas pozyczke hipoteczna w Fortisie na dowolny cel z
    oprocentowaniem wg Wibor 3M + indywidualnie ustalana marza (nie mam
    pojecia ile moze wyniesc). Dalej nie szukalem, bo stwierdzilem, ze wy
    pomozecie. Wycena mieszkania jest juz zrobiona, wiec papiery sa.
    Ktos ma jakis pomysl? Gdzie uderzyc?