  • 101. Data: 2017-01-23 17:29:10
    Temat: Re: Gdzie siedzi wirus który wykradł 30zł?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 stycznia 2017 17:19:00 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > A ma ktoś mama/teść coś stacjonarnego od orange?
    > Bo wtedy 4 karty SIM z nolimit kosztują łącznie 65PLN

    Ja mam neostrade.
    Na siebie musiałbym wziąć
    Dzięki za namiar- poczytam

  • 102. Data: 2017-01-23 23:58:16
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 20 Jan 2017 11:53:58 +0100, Piotr
    Gałka<p...@c...pl> wrote:
    > Synowi kupujemy za 29zł pakiet nielimitowane sms-y i nielimitowane
    > rozmowy (+ chyba w tym 8G) i poza tym na koncie ma zazwyczaj coś
    koło

    Czy syn nie jest już na tyle dorosły by posiadac abonament ze
    wszystkimi szykanami? Dzielnie rozwiązujecie problemy niestmiejace w
    innych systemach :)

    --
    Marek

  • 103. Data: 2017-01-24 11:47:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
> [...]

    >Czy syn nie jest już na tyle dorosły by posiadac abonament ze
    >wszystkimi szykanami? Dzielnie rozwiązujecie problemy niestmiejace w

    Jak widac na obrazku - nie jest wystarczajaco dorosly :-)
    Strach pomyslec, ile by zaplacil, gdyby mial abonament, a tak to tylko
    30 zl.

    No chyba, ze ze wszystkimi szykanami - ale wtedy nie moglby za gre
    zaplacic ... i nie musialby do polnocy nad lekcjami siedziec :-)
    Szykany mozna tez wprowawdzic na karcie :-)

    Z dorosloscia zreszta nie ma to nic wspolnego, bo i dorosli nierzadko
    padaja ofiarami takich naciagan/wyludzen itp.

    To moze miec cos wspolnego z nieposiadaniem telefonu na karte, czy
    pakietami "no limit", musialby za mlodu gospodarowac doladowaniem za
    10 zl, to by sie czegos nauczyl :)

    J.

  • 104. Data: 2017-01-24 12:16:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-24 o 11:47, J.F. pisze:
    > To moze miec cos wspolnego z nieposiadaniem telefonu na karte, czy
    > pakietami "no limit", musialby za mlodu gospodarowac doladowaniem za 10
    > zl, to by sie czegos nauczyl :)

    "Nolimit to zło" :)

    --
    Liwiusz

  • 105. Data: 2017-01-25 12:41:10
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 20.01.2017 14:23, Piotr Gałka pisze:

    > Zrobię to wieczorem. Nie chcę go dodatkowo denerwować podczas zajęć,
    > wytykając niejako, że był nieuważny. On i tak jest (od tygodnia) jak to
    > mówi "w czarnej dupie".
    > P.G.

    No i?

    MJ

  • 106. Data: 2017-01-27 13:23:07
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-01-25 o 12:41, Michał Jankowski pisze:

    > No i?

    20.01 odłączyłem się z komputerem od sieci i nie miałem w planie go
    podłączać (od 21 nowy okres licencji na antywirus i woleliśmy, aby
    likwidowane komputery (jeszcze z XP) już w nowym okresie się nie
    pojawiły). Miałem w poniedziałek/wtorek wrócić, ale nagle zwaliły się
    dwie rzeczy do zrobienia więc przenosiny na nowy musiały poczekać.

    Nie może w telefonie znaleźć treści tego co dostał. Pamięta coś w tym
    stylu: "Aktywacja usługi ag.kod. Wyślij sms o treści ag.kod aby aktywować."
    Odpowiedział "ag.kod" na numer: 92521 (niecałe 5 minut po kliknięciu w
    aktywuj pakiet w Virgin - czyli po kliknięciu krótka rozmowa: dostaniesz
    sms i zaraz sms)
    Na to dostał kolejnego sms-a: Twój kod dla usługi AG.KOD to:465221
    Z tym już nic nie zrobił.
    P.G.

  • 107. Data: 2017-01-27 13:26:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-27 o 13:23, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    > sms i zaraz sms)
    > Na to dostał kolejnego sms-a: Twój kod dla usługi AG.KOD to:465221

    Albo ściemnia i sobie coś kupił przez ten sms, albo go oszukali jak
    moherową babcię.
    http://krknews.pl/grozny-wirus-facebooku-krakowski-a
    rtysta-ofiara/

    --
    Liwiusz

  • 108. Data: 2017-01-27 14:07:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Odpowiedział "ag.kod" na numer: 92521 (niecałe 5 minut po kliknięciu
    >w aktywuj pakiet w Virgin - czyli po kliknięciu krótka rozmowa:

    Na pewno nie wczesniej ?
    Zbieznosc czasowa bylaby interesujaca

    >Na to dostał kolejnego sms-a: Twój kod dla usługi AG.KOD to:465221

    Google znajduje cos tego typu
    https://pl-pl.facebook.com/help/community/question/?
    id=1245633372160389

    "OTRZYMAŁAM INFORMACJĘ ZNAJOMYCH IZ Z MOJEGO KONTA Z FACEBOOKA ZOSTAŁY
    IM WYSŁANE WIADOMOŚCI O TREŚCI CYTUJE :
    Cześć :) mam prośbę, mogę wyggrać zestaw do układania włosów, zbieram
    na to kody, mam juz 32, a potrzebuje 50 :),
    wyslesz darmowego sms na numer 92521 o treści ag.kod ?
    od razu po tym przyjdzie Ci to co potrzebuje, to podasz mi to tu ?
    Prosze, odwdzieczę się jakos :**
    PROBLEM POKLEGA NA TYM IŻ W TYM CZASIE NIE KORZYSTAŁAM Z FACEBOOKA"

    Takie wyludzenia ostatnio w modzie, ciekawe tylko, ze google nie
    znajduje kto chce platnosci w taki sposob.

    Mozliwosci innych cale mnostwo, szczegolnie jesli piszesz, ze synowi
    grac sie zachcialo.

    Ale ... jesli zbieznosc czasowa jest jednak duza, to moze warto
    przeskanowac wlasny komputer.
    Bo facebooka niekoniecznie - tu jak widac inny kanal komunikacji.

    J.