  • 1. Data: 2002-07-06 09:59:51
    Temat: Gdzie ulokowac ?
    Od: "** Robert K.**" <r...@w...com>

    Czesc
    W jakim banku ulokowac ok. 15-20 tys. na ok. jeden miesiac?
    Wariant 1 - trzymam pieniadze przez caly miesiac (czyli moglaby byc lokata)
    Wariant 2 - trzymam pieniadze przez ok. 25-29 dni.

    I tutaj banki internetowe nie dadza rady, gdyz bede musial zalozyc to w
    poniedzialek.
    Czy w marmurku LG moge zalozyc LGnet'a?

    Thank.s
    --
    By
    **Robert K**.

  • 2. Data: 2002-07-06 18:12:50
    Temat: Re: Gdzie ulokowac ?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 6 Jul 2002 11:59:51 +0200, "** Robert K.**"
    <r...@w...com> wrote:

> [...]
    >Wariant 2 - trzymam pieniadze przez ok. 25-29 dni.
    >
    >I tutaj banki internetowe nie dadza rady, gdyz bede musial zalozyc to w

    Niestety nie. Oddzial to chyba najdlizsza droga do LGneta
    Do mBanku mozesz wplacic zaraz po telefonicznym zalozeniu konta, ale
    nie wiem czy bedziesz chcial wplacac bez podpisanej umowy - dopiero
    kiedy ja dostana beda mozliwe obciazenia konta.

    A jesli nie to moze Lukas albo Multi ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl