  • 11. Data: 2010-02-11 12:12:08
    Temat: Re: Gdzie wlozyc >80k PLN?
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "luc" news:b4b0ae62-47f7-4865-8d03-74c376bb1212@c4g2000yqa
    .googlegroups.com

    > 200 000 pln / 549 to okolo 364 lokat - stąd się wzięła. W końcu
    > napisałeś, że zapakowałeś do OF ponad limit BFG, czyż nie?

    Ale nie napisałem, że zakładałem lokaty po 549 - chyba bym pierdolca dostał
    gdy by mi przyszło ponad 200K rozbijać na takie sumki. :)

    > Za całą moją poprzednią wypowiedzią jest emotikon, więc nie traktuj
    > tego jako oskarżenia Cię o próbę zapychania systemu OF, no offence :-)

    Odebrałem to raczej jako pstryczek w nos, że zakładam multum lokat na małe
    kwoty co jest nieprawdą :)

    > p.s. Co dziś wszyscy tacy drażliwi?

    Przez pogodę :)

  • 12. Data: 2010-02-11 12:46:22
    Od: luc <b...@g...net>

    On 11 Lut, 13:12, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
    > Ale nie napisałem, że zakładałem lokaty po 549 - chyba bym pierdolca dostał
    > gdy by mi przyszło ponad 200K rozbijać na takie sumki. :)

    Wtedy nie napisałeś, więc mogłem domniemywać ;-)

    A swoją drogą - ciekawe, czy OF ma jakieś górne ograniczenie na ilość
    lokat? Jakby się człowiek uparł, to zakładanie ich by się dało
    zautomatyzować (pewnie już zapaleńcy porobili odpowiednie skrypty), a
    i przelewy za pomocą jakichś koszyków byłyby mniej bolesne...

    > Przez pogodę :)

    Czuć już wiosnę ;-D

    pzdrwm
    luc

    http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

  • 13. Data: 2010-02-11 13:27:31
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Valdi wrote:
    > Do OF wpakowałem ponad limit BFG i jakoś żyję

    *Podstawowa* zasada inwestora - *DYWERSYFIKACJA*

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 14. Data: 2010-02-11 14:42:13
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "luc" news:3a898fad-e116-43a5-8fa3-47dab64a74a4@k41g2000yq
    m.googlegroups.com

    > Czuć już wiosnę ;-D

    Postanowiłem oszczędzać na ogrzewaniu - jest mi zimo :)

  • 15. Data: 2010-02-11 15:12:20
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "sTav" news:hl119f$mgh$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > *Podstawowa* zasada inwestora - *DYWERSYFIKACJA*

    zgadza się dlatego trochę grosza jest w eurobanku, mBanku, gotówce PLN,
    euro, akcjach :)