  • 1. Data: 2002-05-26 22:30:50
    Temat: Gdzie zalozyc konto???
    Od: "WIT" <W...@b...pl>

    Witam!!!
    Jak sobie poczytalem grupe ta zwatpilem...
    Pracuje i mam stale miesieczne dochody (dosc wysokie)
    Jak na razie mam konto w Pekao SA i BPH...
    Pekao sluzylo glownie jako linia kredytowa za czasow jak nie pracowalem
    (udalo mi sie ladny limicik kredytowy wykrecic), ale teraz juz nie musze od
    banku kasy pozyczac, wiec raczej zamkne to konto.
    W BPH natomiastu uzywam bankowosci internetowej (i jestem b. zadowolony)
    Czy zatem warto otwierac kolejne konto w mBanku czy innym wirtualnym
    tworze???
    Zaznaczam ze moge placic prowizje za prowadzenie konta (5,10, czy 30 zeta)
    zeby tylko obsluga byla kulturalna....
    Czy w BPH sa jakies srebrne i zlote konta??? Nie moge znalezc tej informacji
    na WWW... Jezeli tak to jakie wplywy trzeba zadeklarowac???
    W Pekao mialem eurokonto plus (na VIP za duze wplywy trzeba bylo miec :-(((

    Ogolnie zalezy mi zeby nie sterczec w kolejce...

    Pozdrawiam,
    ____________________________
    WIT
    GG# 1378

  • 2. Data: 2002-05-26 23:10:57
    Temat: Re: Gdzie zalozyc konto???
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Hmmm, niech zgadne... Multi? =)

  • 3. Data: 2002-05-26 23:14:26
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    WIT <W...@b...pl> wrote:
    > Witam!!!
    > Jak sobie poczytalem grupe ta zwatpilem...
    watpie wiec jestem ;-) ?

    Zalezy czego oczekujesz od banku (poza usmiechem i brakiem kolejek).

    mBank, Inteligo - oferta jest na tyle uboga, ze trudno o wiele
    problemow i kontaktow z centrami telefonicznymi. slowem jest fajnie i milo.
    o ile wystarcza Ci karta + przelewy + konto wylacznie zlotowe +
    nie_daj_Boze_wplata_gotowka.
    oprocentowanie bardzo OK, koszty - jesli masz w poblizu Euroneta
    mBank bardzo OK, Inteligo tak sobie, jesli nie masz Eutoneta a masz
    duzo operacji na bankomacie, to moze sie jednak okazac, ze Inteligo tansze.

    jesli chcesz koniecznie widziec ludzi, to Lukas ma porownywalna oferte
    (o ile masz 5000 zeby sobie lezalo na koncie (lub lokatach) i powodowalo
    ze konto PRO bedzie darmowe) i ma placowki. tylko czy ma te placowki
    w poblizu Twojego miejsca zamieszkania?
    i czy przypadkiem nie sa one na drodze ludzi placacych raty Lukasa?
    (bo jesli tak, to - niestety - kolejki sa nieprzyzwoite, ja mam blisko
    takiego bez wielkich kolejek, wiec sobie chwale, zwlaszcza ze prawie tam
    nie chodze, ale przez "chwile" mialem mozliwosc obserwowac inna placowke
    - horror)
    oprocentowanie (uwzgledniajac lokaty) bardzo OK, oplaty (PRO, >5000 stan)
    bardzo OK.

    jesli wymagasz wiecej - kont/lokat walutowych, kredytow, innych uslug
    - zostaja siermiezne marmury. a tam nie ma zmiluj, tylko droga obserwacji
    mozna dojsc w ktorym (konkretnie oddziale, a nie banku ogulnie) jest fajnie,
    a w ktorym stoi sie godzinami...
    w poprzednim moim miejscu zamieszkania bylem bardzo zadowolony z PBK
    (nowa placowka, malo klientow, milo i czysto), jeszcze wczesniej i jeszcze
    gdzie indziej PKB (ktos jeszcze pamieta taki bank? PBK go zjadl) tez bylo OK.
    Teraz mam jeszcze KB, ale nawet jak sa dwie osoby w kolejce to jest to
    30-50 min, a zwykle sa wiecej niz dwie :-( ten bank to chyba manufaktura.
    ale ma niezla oferte jak na moje wymagania... na szczescie nie wymagaja
    one czestych wizyt :-)

    pozdrawiam

    romekk