  • 1. Data: 2006-08-06 19:40:25
    Temat: Gdzie znajdę przepisy, że reklamacje Visy muszą być rozpatrzone w ciągu 90 dni?
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Bank nie odpowiada na moją reklamacje ponad 90 dni, w banku śmieją mi się w
    twarz, że nie ma żadnego takie terminu, w regulaminie karty jest tylko termin
    nieokreslony, tj tak dlugo jak BZ WBK bedzie potrzebowal. Najgorsze, ze pobrali
    cala kwote tej operacji z konta i nie mam dostepu do swojej gotowki. Bank Nordea.

  • 2. Data: 2006-08-06 20:22:42
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "kjvirtual" <k...@g...com> wrote in message
> [...]
    pobrali
    > cala kwote tej operacji z konta i nie mam dostepu do swojej gotowki. Bank

    Przepisy VISA/MC/Amex itp ragu;uja stosunki miedzy organizacja i bankiem, a
    nie bankiem i klientem. AFAIR potepowanie wyjasniajace moze trwac nawet do
    180 dni. Ty mozesz zwrocic sie o arbitraz konsumencki lub do sadu
    powszechnego.

    MK

  • 3. Data: 2006-08-06 20:38:53
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

> [...]
    > nie bankiem i klientem. AFAIR potepowanie wyjasniajace moze trwac nawet do
    > 180 dni. Ty mozesz zwrocic sie o arbitraz konsumencki lub do sadu

    Niestety WBK , do 180 dni i to jest prawda .
    Multibank do 30 dni i faktycznie do 30 dni . Mialem juz raz zablokowana
    transakcje na jakies 6000 PLN ( po 30 dniach zeszla ) Troche wqr ale 30 dni
    jakos da sie przezyc . 180 juz nie bardzo .

    J.

  • 4. Data: 2006-08-07 15:19:20
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl>

    jak masz chwile napisz i zapytaj
    co Ci szkodzi.

    http://www.visaeurope.com/contact/main.jsp

    ja kiedys zrobilem awante ze na stronie podali miedzynarodowy numer
    w jednym z dalekich dosc krajow i ze angielsko jezyczny a po drugiej stronie
    odezwala sie prywatna osoba hiszpansko jezyczna.blad w nr tel na stronie.
    odpowiedz na mail blyskawiczna, uprzejme przeprosiny / wiele mi z tego nie
    przyszlo ale przynajmniej nie olali czlowieka / i jeszcze podziekowali
    za "cenna uwage". nr tel oczywiscie poprawiony

    SW