  • 1. Data: 2009-12-08 21:34:01
    Temat: Gdzieś już to widziałem :)
    Od: macieks <m...@g...com>

    Artykuł
    http://www.rp.pl/artykul/19420,402388_Chiny_traca_na
    _opcjach.html

    Kowboje są nieźli.
    Ciekawe kiedy któryś kraj naprawdę wku...ią :)

  • 2. Data: 2009-12-08 21:41:21
    Temat: Re: Gdzieś już to widziałem :)
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    Artykuł
    http://www.rp.pl/artykul/19420,402388_Chiny_traca_na
    _opcjach.html

    Kowboje są nieźli.
    Ciekawe kiedy któryś kraj naprawdę wku...ią :)

    Ale co im tak naprawdę pozostało?

  • 3. Data: 2009-12-08 22:39:04
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Pieprzą farmazony. Za atakiem opcyjnym na Polskę stały właśnie Chiny i
    chiński kapitał a owe "zachodnie" banki były tylko pośrednikiem.
    Dombrek

  • 4. Data: 2009-12-09 08:52:45
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 8 Gru, 23:39, "Dombrek" <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Pieprz farmazony. Za atakiem opcyjnym na Polsk sta y w a nie Chiny i
    > chi ski kapita a owe "zachodnie" banki by y tylko po rednikiem.
    > Dombrek

    Nie wiem czy piszesz serio czy z :)

    Możesz podać jakieś źródło swoich 'pieprz farmazony'

  • 5. Data: 2009-12-09 09:29:06
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    >Nie wiem czy piszesz serio czy z :)

    >Możesz podać jakieś źródło swoich 'pieprz farmazony'

    Stara informacja sprzed pół roku. Źródło: NBP.
    Dombrek