  • 1. Data: 2005-10-18 09:35:58
    Temat: Getin Bank
    Od: "Peyto" <p...@o...pl>

    Witam,

    Mam do ulokowania nieco gotówki, która bede wplacal transzami na mieszkanie,
    do tego czasu chcialem ja gdzies ulokowac, i znalazlem ze najlepsze odsetki
    daje Getin Bank.
    Ale przynam szczerze ze nic o nim nie wiem. Sta moja prosba o opinie.
    Czy to nie jest zbyt ryzykowne lokowac pieniadze w takim banku ?

    Pozdrawiam
    Peyto

  • 2. Data: 2005-10-18 09:53:32
    Temat: Re: Getin Bank
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Peyto wrote:
    > Witam,
    > Ale przynam szczerze ze nic o nim nie wiem. Sta moja prosba o opinie.
    > Czy to nie jest zbyt ryzykowne lokowac pieniadze w takim banku ?

    Bank jak bank, dawniej to było GBG. Rzyzyko identyczne jak w innych
    bankach, czyli bardzo niskie.

    reik.

  • 3. Data: 2005-10-18 10:36:35
    Od: "Zyga" <zyga.dude@wu_pe.pe_el>

    Użytkownik "Peyto" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > i znalazlem ze najlepsze odsetki daje Getin Bank.

    a jakie?

    Zyga

  • 4. Data: 2005-10-18 11:55:07
    Od: "Peyto" <p...@o...pl>

    "Zyga" <zyga.dude@wu_pe.pe_el> wrote in message
    > a jakie?
    > Zyga

    Na przyklad 5,40% na lokacie 3-miesiecznej

  • 5. Data: 2005-10-18 14:41:00
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Na przyklad 5,40% na lokacie 3-miesiecznej

    1. patrzyles na stronie banku czy na stopy sprzed klilku obnizek RPP (np
    bankier.pl) ?
    2. jesli chodzi o bezpieczenstwo od strony informatycznej to jesli czesc
    transakcyjna jest napisana tak jak strona glowna czyli w php to raczej jest ono
    niewielkie ;-)

  • 6. Data: 2005-10-18 16:03:43
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > Na przyklad 5,40% na lokacie 3-miesiecznej

    A mógłbyś dać linka bo też się zastanawiam nad lokata a znalazłem tylko 4,75
    %

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 7. Data: 2005-10-18 19:24:20
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Tue, 18 Oct 2005 16:41:00 +0200, na pl.biznes.banki, Michal M napisał(a):

    > 2. jesli chodzi o bezpieczenstwo od strony informatycznej to jesli czesc
    > transakcyjna jest napisana tak jak strona glowna czyli w php to raczej jest ono
    > niewielkie ;-)

    Serwisy informacyjne serwisy w php oprócz Getin Banku mają Multibank, PKO
    BP, Raiffeisen i na pewno jeszcze wiele innych. Tylko jaki to ma związek z
    bezpieczeństwem systemu transakcyjnego? Bo jakoś nic mi nie przychodzi do
    głowy.

    pzdr
    konlin

  • 8. Data: 2005-10-19 07:47:39
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Serwisy informacyjne serwisy w php oprócz Getin Banku mają Multibank, PKO
    > BP, Raiffeisen i na pewno jeszcze wiele innych.

    nie wiem jak informacyjna (na pierwszy rzut oka nie widze) ale czesc
    transakcyjna Raiffeisena jest napisana w jsp (java) - wiem bo mam tam konto i
    czasem sie loguje nawet.