  • 1. Data: 2007-05-08 11:56:53
    Temat: Getin Bank - konto internetowe
    Od: "miecznik" <p...@W...gazeta.pl>

    Konto internetowe zakładałem 16.04.2007, 30.04.2007 byłem zaproszony już do
    placówki po odbiór karty TAN i identyfikatora, a 4.05.2007 przyszło mi pocztą
    hasło pierwszego logowania. A więc w ok. 2 tygodnie się uwinęli, widać
    znaczącą poprawę.

    Dziś po raz pierwszy zalogowałem się do GB24.
    W międzyczasie z Lukasa przelałem do Getina symboliczne 30 groszy celem
    przetestowania.
    I tu się strasznie zdziwiłem. Wyświetla mi się, że nazwa mojego rachunku to:
    "RORO1.PLN" i saldo ujemne -4,20 PLN, środki własne: 0,00 PLN. Wchodzę w
    historię rachunku, a tu pustka: nie ma żadnych operacji. Za co mogli mi
    naliczyć prowizję? Karty debetowej nie zamawiałem.

  • 2. Data: 2007-05-08 12:09:54
    Temat: Re: Getin Bank - konto internetowe
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    miecznik <p...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > historię rachunku, a tu pustka: nie ma żadnych operacji. Za co mogli mi
    > naliczyć prowizję? Karty debetowej nie zamawiałem.

    http://www.getinbank.pl/276.php

    Wyglada na to, ze ci policzyli za konto uniwersalne a nie za internetowe

  • 3. Data: 2007-05-08 12:20:13
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    miecznik <p...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Konto internetowe zakładałem 16.04.2007, 30.04.2007 byłem zaproszony już do
    > placówki po odbiór karty TAN i identyfikatora, a 4.05.2007 przyszło mi pocztą

    Nie widze co to za karta TAN, ale do wszystkich kredytowych potrocacja
    obowiazkowe ubezpieczenie - od 4,50 zalezy od rodzajyu karty - jesli to karta
    kredytowa, to moze byc to?

  • 4. Data: 2007-05-08 12:31:50
    Od: "jola" <o...@m...com>

    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:f1pptt$o0i$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie widze co to za karta TAN,

    Transaction Authentication Number :)

    pzdr

  • 5. Data: 2007-05-08 13:06:50
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    jola <o...@m...com> napisał(a):

    > Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:f1pptt$o0i$1@inews.gazeta.pl...

    > Transaction Authentication Number :)

    Myslalem, z emoze niewprowadzona na strone, albo cos w rodzaju IKM.

  • 6. Data: 2007-05-08 13:17:38
    Od: "C. Sawicki" <c...@N...gazeta.pl>

    > I tu się strasznie zdziwiłem. Wyświetla mi się, że nazwa mojego rachunku to:
    > "RORO1.PLN" i saldo ujemne -4,20 PLN, środki własne: 0,00 PLN. Za co mogli mi
    > naliczyć prowizję?

    A to pewnie jak u mnie: "się Pani pomyliło przy zakładaniu i system naliczył".

    Reklamacja w oddziale w moim przypadku załatwiła sprawę, chociaż ... okazało
    się po fakcie że to gładkie załatwienie oznaczało że kobieta która mnie
    obsługiwała oddała to z własnej kieszeni.

    Tak czy siak warto dopilnować tej zmiany bo inaczej za miesiąc system znów
    naliczy.

    Cyprian

  • 7. Data: 2007-05-08 22:33:52
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    C. Sawicki pisze:

    > Tak czy siak warto dopilnować tej zmiany bo inaczej za miesiąc system znów
    > naliczy.

    Podsumowując ten i nie tylko ten wątek:
    Getin konto internetowe - Jak nie urok to sraczka :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 8. Data: 2007-05-16 20:12:03
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    C. Sawicki napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >obsługiwała oddała to z własnej kieszeni.
    >
    >Tak czy siak warto dopilnować tej zmiany bo inaczej za miesiąc system znów

    To znaczy na razie masz prawdopodobnie zwykły ROR z dostępem do internetu
    czyli wg TOiP 1zł za przelew. Jeżeli te -4.20 było przez jakiś czas to
    pewnie naliczą też kilka groszy karnych odsetek.

    Arek

  • 9. Data: 2007-05-16 21:09:21
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    Krzysztofsf <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):
    > Wyglada na to, ze ci policzyli za konto uniwersalne a nie za internetowe

    Czy komuś z Was udało się założyć konto internetowe, ale bez posiadania
    dodatkowego konta ROR ?

    Pytałem o to w innym wątku:
    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl
    .biznes.banki&tid=1150900&pid=1151031&MID=%3Cf2d0oc%
    249oa%241%40inews.gazeta.pl%3E

    jednemu jak widać to się udało...

    Autorowi wątku dopisali chyba niechciane jajo :)

  • 10. Data: 2007-05-17 18:59:05
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    Arek <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał(a):
    > To znaczy na razie masz prawdopodobnie zwykły ROR z dostępem do internetu
    > czyli wg TOiP 1zł za przelew. Jeżeli te -4.20 było przez jakiś czas to
    > pewnie naliczą też kilka groszy karnych odsetek.

    Tak, to jest b. prawdopodobne bo, jak pisze autor wątku: ma na koncie debet
    -4,20zł, co przy opłacie za konto zwykłe ROR (nie internetowe) w wysokości
    4,50zł i dokonanym kontrolnym przelewie 0,30zł, dokładnie pasuje.

    Cała ta historia świadczy o dziwnej strategii informacyjnej GETINbanku, która
    wprowadza klienta w taką pułapkę. Reklamując na swej stronie i na uletkach
    rzekomo bezpłatną ofertę "konta internetowego", na co dają się nabrać
    nieświadomi kandydaci.

    Mam nadzieję, że takie działanie banku nie jest świadome, lecz mało profesjonalne.