  • 1. Data: 2011-12-01 11:25:39
    Temat: Getin Bank wypowiedzenie pod jaki adres
    Od: Główny Użytkownik <p...@g...com>

    WItam!
    Pod jaki adres wysłać wypowiedzenie umowy aby się nie wykręcili,
    chodzi o umowę z zwykłym getinbankiem
    zanim połączył się z Noble Bankiem.
    Do oddziału po przejściach z wbk nie mam zamiaru iść.

    Tak po za tym NIKOMU nie polecam zawierania umów z tymi złodziejami, a
    juz na pewno nie na nabieranie się
    na darmowe konta.

    Tak przy okazji czy bank moze ustalac dowolna kwote za listy z
    przypomnieniami o saldzie?
    Sk. naliczyli 25 zł za zwykły list, i po dwóch tygodniach (zgodnie z
    terminem pusciłem kase z podanym saldem)
    wysłali kolejny ale polecony z wezwaniem do zapłaty tez za 30 w
    rezutacie oplaty za te listy przerosły saldo. A te drugie 30 doliczyli
    do salda w tym samym dniu w ktorym moja wpłata dotarła bezpośrednio
    przed moją. Co za hujstwo.
    A polecony przetrzymali tydzien od momentu sporzadzenia do momentu
    wysłania (jest data na kopercie), zwykły pewnie podobnie trzymaja
    huje.

    Nie polecam wspolpracy z nimi.Jeszcze sie osmieszaja grozac
    wypowiedzeniem rachunku. Kurwa gdybym brał kredyt i sie spoznil z
    oplata spoko, ale huje wprowadzili oplaty strasza mnie i doliczaja
    kwoty przewyzszajace kwote zobowiazania nieuczciwie postepujac .

    P.