  • 1. Data: 2009-01-29 08:37:35
    Temat: Getin + Noble Fuzja
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    http://gielda.onet.pl/0,1906279,wiadomosci.html

    I powstanie teraz elitarny bank dla mas ? :)

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-01-29 09:37:46
    Temat: Re: Getin + Noble Fuzja
    Od: s...@c...onet.pl

    > http://gielda.onet.pl/0,1906279,wiadomosci.html
    >
    > I powstanie teraz elitarny bank dla mas ? :)

    Z tego wynika, że formalnie rzecz biorąc Noble przejmuje Getin. W sumie
    logiczne posunięcie: banki te są praktycznie w posiadaniu jednej osoby, w
    obliczu kryzysu fuzja ograniczy znacznie koszty zarządu, reklamy itp.

    Zastanawia mnie tylko dlaczego w telewizji ostatnio promowane są obie marki
    (Noble - private banking, Getin - głównie lokaty), przecież chyba z jednej z
    nich zrezygnują (ja na miejscu zarządu zrezygnowałbym z Noble, taniej będzie
    rebrandować 8 oddziałów Noble niż 372 Getinów)?

    Gdyby dodali do tego placówki Open Finance (własność Noble) staliby się na
    prawdę znaczącym graczem na naszym bankowym podwórku. Warto dodać, że pan LC
    ma też dwa banki w Rosji i na Ukrainie.

    Ciekawe też co stanie się z markami hipotecznymi obu banków: Dombankiem i
    Metrobankiem.

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 3. Data: 2009-01-29 09:40:12
    Od: "george" <g...@v...pl>

    <s...@c...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > ma też dwa banki w Rosji i na Ukrainie.
    >
    > Ciekawe też co stanie się z markami hipotecznymi obu banków: Dombankiem i

    oba upadną ?

  • 4. Data: 2009-01-29 10:15:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 29 Jan 2009 10:37:46 +0100, scholastyk_WYTNIJTO napisał(a):

> [...]
    > z jednej z nich zrezygnują (ja na miejscu zarządu zrezygnowałbym z
    > Noble, taniej będzie rebrandować 8 oddziałów Noble niż 372 Getinów)?

    A po co? Pomieszają kolory i wyjdzie zielono-czarny Getin-Noble bank :)

    Xenocide

  • 5. Data: 2009-01-29 10:23:22
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Mithos pisze:
    > http://gielda.onet.pl/0,1906279,wiadomosci.html
    > I powstanie teraz elitarny bank dla mas ? :)
    już widzę klienta private bankingu, który powie:

    Getin Bank - to brzmi dumnie ;-)

    Sorry, ale pod względem wizerunkowym ten krok to blamaż. A Noble jest
    własnością LC od początku. Skoro się zdecydowali tworzyć nowy brand to
    po co go teraz likwidować? Chyba, że nie spełnił oczekiwań...

  • 6. Data: 2009-01-29 10:27:22
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 29 Jan 2009 11:23:22 +0100, Radek Wroclawski napisał(a):

    > Sorry, ale pod względem wizerunkowym ten krok to blamaż. A Noble jest
    > własnością LC od początku. Skoro się zdecydowali tworzyć nowy brand to
    > po co go teraz likwidować? Chyba, że nie spełnił oczekiwań...

    Być może nie będą łączyć brandów, lecz wyłącznie banki. Powstanie taki
    tandem jak "m" i "M".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 7. Data: 2009-01-29 10:27:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Radek Wroclawski pisze:
> [...]
    > własnością LC od początku. Skoro się zdecydowali tworzyć nowy brand to
    > po co go teraz likwidować? Chyba, że nie spełnił oczekiwań...

    Nie rozumiem, taki prestiżowy bank likwidować? Bank, który ma
    100-letnią tradycję? Który był zawsze? Wiedzę o tym banku czerpię z
    reklam, ale tak nie może być! Tak to jest z tym, jak się prestiż chce
    zdobyć poprzez reklamy ;)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2009-01-29 10:43:19
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]
    > tradycję? Który był zawsze? Wiedzę o tym banku czerpię z reklam, ale tak
    > nie może być! Tak to jest z tym, jak się prestiż chce zdobyć poprzez

    Nic dodać nic ująć. :-)

    marekz

  • 9. Data: 2009-01-29 20:28:06
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 29 Sty, 11:43, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    wiadomościnews:gls0as$mo0$1@news.onet.pl...

    > Nic dodać nic ująć. :-)

    W końcu to bank na pokolenia :-) Może uda mi się zmienić bank nie
    ruszając
    się z miejsca z moją kartą kredytową Getina .

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus