  • 11. Data: 2010-01-31 09:14:19
    Temat: Re: Getin Noble-lokaty?
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    http://www.depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html

    * Lokata imienna
    * Oprocentowanie stałe
    * Zawierana na okres 3, 5, 6 lub 12 miesięcy
    * Przedłużenie lokaty na okres następny nie wymaga dyspozycji i
    następuje automatycznie, na warunkach standardowej lokaty o stałym
    oprocentowaniu
    * Minimalna kwota lokaty wynosi 500 zł (dla lokat internetowych
    zakładanych przez GB24 - 1 000 zł)

    max 6% obelkowane

  • 12. Data: 2010-01-31 10:50:18
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Mariusz Tasarz" <m...@g...com> wrote in message
    n.googlegroups.com...
[...]

    Tak, ale to oferta tego 'gorszego' Getin Noble Banku, bo ten sprzedawany
    przez Open ma lepsze waunki. Ten typ tak ma, ten sam bank a procenty zaleza
    do, do ktorego oddzialu przelewasz srodki, bo teraz to bank roznych ofert a
    polaczenie jest tylko dla BFG i nadzoru.

  • 13. Data: 2010-01-31 11:32:07
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysztof" news:hk3n9b$259b$1@news2.ipartners.pl

    > Ten typ tak ma, ten sam bank a procenty zaleza
    > do, do ktorego oddzialu przelewasz srodki, bo teraz to bank roznych ofert
    > polaczenie jest tylko dla BFG i nadzoru.

    Coś mi w główce kołata, że to ma się zmienić. Bodajże kilka tygodni temu
    oglądałem na bankier.pl wywiad z prezesem Noble/Getin Banku, który
    zapowiadał że w segmencie, o którym dyskutujemy szykowane są zmiany. Co z
    tego wyjdzie - zobaczymy.
    Zaś co do lokat OF - w marcu szykuje się jakaś większa modyfikacja systemu.
    Podobno (powtarzam - podobno) ma być w przypadku opcji przedłużania lokat
    opcja wklepania kwoty jaka ma zostać przedłużona. Co do reszty - trzeba
    czekać.

  • 14. Data: 2010-01-31 11:38:53
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Uzytkownik "kuba" <k...@k...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Byles kiedys w placowce Getinu?
    > Zauwazyles kto stanowi 90 % klientow?

    u mnie to juz prawie nikt, niedouczona obsluga to sprawila
    czuje ze jak teraz eurobank jest w lepszej niz oni lokalizacji
    to przyjdzie im placówke zamknac

  • 15. Data: 2010-01-31 18:52:21
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > Podobno (powtarzam - podobno) ma być w przypadku opcji przedłużania lokat
    > opcja wklepania kwoty jaka ma zostać przedłużona. Co do reszty - trzeba

    wiesz, trudno mi zrozumiec ich strategie, ale w grupie Getin Holding
    potworzyli mase spolek, moze celowo.
    Po co zmieniac i kombinowac nad nowym systemem, skoro maja GB24 i moga
    bezproblemowo sprzedawac lokaty internetowe przez ten system.
    Podobnie robi czyba pocztowy, ma sklep z lokatami dla tych co konta nie
    maja, ale te same produkty oferuje juz klientom, ktorych ma.
    Wystarczy sklep z lokatami na stronie Getina i ten caly Open nie jest nikomu
    do tych lokat potrzebny.

  • 16. Data: 2010-01-31 18:59:09
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysztof" news:hk4jh6$2j4p$1@news2.ipartners.pl

> [...]
    > maja, ale te same produkty oferuje juz klientom, ktorych ma.
    > Wystarczy sklep z lokatami na stronie Getina i ten caly Open nie jest

    Może tutaj znajdziesz część odpowiedzi na nutujące Ciebie kwestie.
    http://bankier.tv/video/Noble-laczy-sie-z-Getinem-50
    310.html

    Pozdrawiam.

  • 17. Data: 2010-01-31 19:42:30
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > nikomu
    >
    > Może tutaj znajdziesz część odpowiedzi na nutujące Ciebie kwestie.

    Trzeba czekac. Prezes mowi -Noble (Open) nie konkuruje na tym samym rynku z
    Getinem. Czym jest w takim razie sprzedaz lokat dla tej samej grupy klientow
    detalicznych? Banki dzialaja na tym samym IT, to nalezy w koncu oczekiwac
    tych samych produktow. Wyobrazmy sobie, mam konto internetowe w Getinie i
    zeby miec lepiej oprocentowane lokaty przelewam do innego oddzialu Getina
    (Noble) i jeszcze dodatkowo musze korzystac z posrednika, nikt mi nie powie,
    ze to jest jakies ulatwienie dla klienta i nie jest to jakas 'wewnetrzna'
    konkurencja.

  • 18. Data: 2010-01-31 20:26:19
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysztof" news:hk4mfb$2kj7$1@news2.ipartners.pl

    > Trzeba czekac. Prezes mowi -Noble (Open) nie konkuruje na tym samym rynku
    > Getinem. Czym jest w takim razie sprzedaz lokat dla tej samej grupy
    klientow
    > detalicznych?

    To samo można powiedzieć o KK...

    > Banki dzialaja na tym samym IT, to nalezy w koncu oczekiwac
    > tych samych produktow.

    No można, ale z drugiej strony czy dla Ciebie jest to aż tak wiele
    utrudnienie, że zakładasz lokaty przez OF a nie bezpośrednio z poziomu
    serwisu transakcyjnego w getinie? Przy założeniu, że w najbliższym czasie
    dadzą możliwość ustalania kwoty na jaką planujemy przedłużyć lokatę itp. to
    IMHO sama obsługa lokat nie będzie jakoś specialnie się różniła od tego jak
    bym je np. zakładać z poziomu konta w getinie.
    Osobiście uważam, że taka forma sprzedaży ma za zadanie przyciągnięcie do
    siebie większej ilości klientów - szczególnie tych, którzy konta ww.
    podmiocie nie mają, nie chcą mieć itp. Jak widać takie działanie się
    sprawdza. A jak ktoś z klientów getina będzie chciał dostać lepszy procent
    to zapewne zrobi przelew do "OF" i po sprawie ;)

> [...]
    powie,
    > ze to jest jakies ulatwienie dla klienta i nie jest to jakas 'wewnetrzna'

    Ułatwienie dla klienta raczej żadne a ta konkurencja... hmm jak by nie
    patrzeć to wszystko zostaje w rodzinie :)

  • 19. Data: 2010-01-31 21:56:28
    Od: "beznick" <x...@a...cd>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > (Noble) i jeszcze dodatkowo musze korzystac z posrednika, nikt mi nie
    > powie, ze to jest jakies ulatwienie dla klienta i nie jest to jakas
    > 'wewnetrzna'

    Po coś to wymyślili, by nowym wydawało sie, że to rózne instytucje, że
    siakaś konkurencja jest.
    Noble,gettin,open... zysk płynie do tej samej kabzy