  • 11. Data: 2012-02-02 14:55:11
    Temat: Re: [Getin Online] Udalo sie komus zalozyc konto?
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Są jakieś postępy, właśnie przyszły dane do logowania smsem i mailem.

    To tak jak u mnie :).
    Login i haslo nawet dziala, wniosek o debetowke juz zlozony,
    jedyne co zrobilem sam, to zalozylem oszczednosciowe.
    Ciekawe kiedy bedzie kurier, ze o karcie nie wspomne...

  • 12. Data: 2012-02-04 11:50:24
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    Popsuje Wam humor... ja czekam od 7.1.2012 na kartę płatniczą, mądry Pan
    zadzwonił po interwencjach... i 25 dniach, że "technikal error...", a w
    systemie pojawił się drug wniosek.
    Obok "MC DEBIT PAY PASS", jest "MC DEBIT PAY PASS EGETIN".
    I to drugie cud, miód, malina z wisienką, ma do mnie w ciągu 2tyg. dotrzeć.
    Kurier był po 7 dniach, ale na drugi dzień po nadaniu paczki z GNB.

  • 13. Data: 2012-02-04 12:18:41
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-02-01 14:27, Q pisze:
    > Udalo sie komus zalozyc od wczorajszego wieczoru
    > konto skarbonkowe w Getin Online?
    U mnie wprawdzie nie skarbonkowe, tylko swobodne, ale też już mi ręce
    opadły. Sms z hasłem przyszedł szybko, ale jakieś 2 dni później udało mi
    się radośnie zablokować sobie dostęp do konta (coś mi się pomyliło przy
    odliczaniu znaków w haśle, 3 próby i blokada). Już chyba koło tygodnia
    próbuję je odblokować - dodzwonić się nie ma szans, nie będę pół dnia
    wisiał na telefonie i wysłuchiwał, że wszyscy konsultanci są zajęci (a
    próbowałem już dobrych kilka razy, o różnych porach). Formularz na
    stronie z prośbą o kontakt w tej sprawie też już parę razy wysyłałem -
    bez żadnego odzewu. Muszę powiedzieć, że to jest chyba pierwsze moje
    prawdziwie wirtualne konto, w prawdziwie wirtualnym banku :->

    Maciek

  • 14. Data: 2012-02-04 12:26:27
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    Maciek <m...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > bez żadnego odzewu. Muszę powiedzieć, że to jest chyba pierwsze moje
    > prawdziwie wirtualne konto, w prawdziwie wirtualnym banku :->

    zadzwoń o 8 rano, wręcz próbuj chwilkę przed tą godizną

  • 15. Data: 2012-02-04 12:26:31
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    Maciek <m...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > bez żadnego odzewu. Muszę powiedzieć, że to jest chyba pierwsze moje
    > prawdziwie wirtualne konto, w prawdziwie wirtualnym banku :->

    zadzwoń o 8 rano, wręcz próbuj chwilkę przed tą godziną