eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetin+Virgin - brak smsa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 26

  • 11. Data: 2020-04-29 15:15:27
    Temat: Re: Getin+Virgin - brak smsa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:uasiaf5p697ssbjjqdjc7812dioqdsrr9s@4ax.
    com...
    >Chyba się wyjaśniło (bo zeznania banku są niejasne).
    >Przy deaktywacji naklejki MC usunięto mój numer również z karty Visa
    >(czyli
    >ogólnie ze wszystkich dwóch usług 3D Secure).
    >Ogólnie reklamację nie bardzo chcą obsłużyć, mam iść do
    >banku/zadzwonić i
    >włączyć od nowa.

    Czyli wina banku ... a dzis w Sejmie aferka, bo "z winy operatora"
    czesc poslow nie dostala SMS z kodami do glosowania.
    Wiec i tak sie zdarza.
    Ciekawe co za operator.


    J.


  • 12. Data: 2020-04-29 17:06:36
    Temat: Re: Getin+Virgin - brak smsa
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 29 Apr 2020 02:17:55 -0700 (PDT), w
    <8...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Jedyny powód to ich visa kredytowa, ew. visa debetowa dla ubogich. Ale i tak
    potencjalne zyski nie równoważą kłopotów.

    No cóż, ja tylko to tam mam.
    Kłopot mam z 3D Secure, ale kiedy napisałem reklamację odnośnie obciążenia
    karty (bo w portalu mi się przedawniło), to uwzględnili.


  • 13. Data: 2020-04-29 17:09:58
    Temat: Re: Getin+Virgin - brak smsa
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 29 Apr 2020 05:40:52 -0700 (PDT), w
    <0...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > W dniu środa, 29 kwietnia 2020 14:27:03 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > > Chyba się wyjaśniło (bo zeznania banku są niejasne).
    > >
    > > Przy deaktywacji naklejki MC usunięto mój numer również z karty Visa (czyli
    > > ogólnie ze wszystkich dwóch usług 3D Secure).
    >
    > Ej, no liczba cudów przekracza ludzkie pojęcie.
    > Nie dość, że naklejka MC wydana do karty visa,

    To akurat ty sobie wmówiłeś :)
    Naklejka MC. Sama. Czyli karta w formie naklejki.\
    (Kartę Visa KK mam jako drugą kartę).

    > to jeszcze ta naklejka MC na CVC2 i umożliwia transakcje IO z 3D-Secure???

    Do transkacji netowych używam karty Visa. I tam mi zniknął nr z 3D Secure.
    A cuda są: wypisują, że "Sms został wysłany". A po reklamacji, że nie mam
    numeru skojarzonego z 3D Secure.
    Ale smsy autoryzacyjne z banku to dochodzą :)


  • 14. Data: 2020-04-29 17:51:42
    Temat: Re: Getin+Virgin - brak smsa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:a06jaflq3ldph81i3ra99ve3qp9sufetro@4ax.
    com...
    Wed, 29 Apr 2020 05:40:52 -0700 (PDT), w
    <0...@g...c
    om>, Dawid
    Rutkowski
    >> > Przy deaktywacji naklejki MC usunięto mój numer również z karty
    >> > Visa (czyli
    >> > ogólnie ze wszystkich dwóch usług 3D Secure).
    >
    >> Ej, no liczba cudów przekracza ludzkie pojęcie.
    >> Nie dość, że naklejka MC wydana do karty visa,

    >To akurat ty sobie wmówiłeś :)
    >Naklejka MC. Sama. Czyli karta w formie naklejki.\

    A tego to tak wprost nie pisales.
    Czyli KK MC miales jedynie w formie naklejki?
    Czy nie, skoro "naklejka do kredytowki MC".

    A oni sie wymowili i przyslali zwykla KD MC ?

    naklejek tak nie lubia, czy KK MC ?

    J.


  • 15. Data: 2020-04-29 19:57:16
    Temat: Re: Getin+Virgin - brak smsa
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-29 o 10:30, Trybun pisze:
    >> Nie nr.banku tylko Twój numer telefonu. Czy zgadza się z tym numerem
    >> na którym chcesz odbierać sms-y z banku. Sprawdż na swoim profilu.
    >> Jeśli chodzi o przelewy i numery hasła do potwierdzenia przelewu to
    >> bank na pewno działa.
    >>
    >
    > Chcesz powiedzieć że gdy ja się chcę skontaktować z bankiem to liczy się
    > się numer telefonu spod którego ja do nich dzwonię?

    Numer telefonu, który masz w profilu swojego Banku, na który wysyłane są
    sms-y czy kody z Banku


  • 16. Data: 2020-04-29 22:24:03
    Temat: Re: Getin+Virgin - brak smsa
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-29 o 10:30, Trybun pisze:
    > W dniu 28.04.2020 o 14:13, Animka pisze:
    >> W dniu 2020-04-28 o 09:54, Trybun pisze:
    >>> W dniu 27.04.2020 o 21:54, Animka pisze:
    >>>>
    >>>>> W dniu 25.04.2020 o 15:54, r...@k...pl pisze:
    >>>>>> Próbuję coś kupić przez net za pomocą karty Getinu -- i od wczoraj
    >>>>>> nie
    >>>>>> przychodzą mi sms-y do potwierdzenia.
    >>>>>> Sieć Virgin.
    >>>>>>
    >>>>>> Ma ktoś taki problem z tym bankiem?
    >>>>
    >>>> Może w swoim profilu internetowym  w banku nie podałeś, albo masz
    >>>> wpisany zły numer telefonu.
    >>>>>
    >>>>>
    >>>>> Tylko taki że przez kilka dni w zeszłym tygodniu nie mogłem się do
    >>>>> banku dodzwonić. Po prostu nikt nie podnosił słuchawki.
    >>>>
    >>>> Wchodziłeś na stronę banku? Może jest tam informacja, że bank nie
    >>>> działa,
    >>>>
    >>>
    >>> Nie, numer banku był dobry a na jego stronie próżno było szukać
    >>> jakichś komunikatów/ogłoszeń. Myślę  że po prostu zrobili sobie wolne
    >>> i z jakiegoś powodu zapomnieli powiadomić o tym klientów.
    >>
    >> Nie nr.banku tylko Twój numer telefonu. Czy zgadza się z tym numerem
    >> na którym chcesz odbierać sms-y z banku. Sprawdż na swoim profilu.
    >> Jeśli chodzi o przelewy i numery hasła do potwierdzenia przelewu to
    >> bank na pewno działa.
    >>
    >
    > Chcesz powiedzieć że gdy ja się chcę skontaktować z bankiem to liczy się
    > się numer telefonu spod którego ja do nich dzwonię?

    Coś namotałeś. Pierwotnie żaliłeś się, że nie dochodzą na twój telefon
    kody z Banku.
    Dzwonić do Banku to sobie możesz z dowolnego numeru tel.


  • 17. Data: 2020-04-29 22:54:36
    Temat: Re: Getin+Virgin - brak smsa
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 29 Apr 2020 17:51:42 +0200, w <5ea9a290$0$551$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:a06jaflq3ldph81i3ra99ve3qp9sufetro@4ax.
    com...
    > Wed, 29 Apr 2020 05:40:52 -0700 (PDT), w
    > <0...@g...c
    om>, Dawid
    > Rutkowski
    > >> > Przy deaktywacji naklejki MC usunięto mój numer również z karty
    > >> > Visa (czyli
    > >> > ogólnie ze wszystkich dwóch usług 3D Secure).
    > >
    > >> Ej, no liczba cudów przekracza ludzkie pojęcie.
    > >> Nie dość, że naklejka MC wydana do karty visa,
    >
    > >To akurat ty sobie wmówiłeś :)
    > >Naklejka MC. Sama. Czyli karta w formie naklejki.\
    >
    > A tego to tak wprost nie pisales.
    > Czyli KK MC miales jedynie w formie naklejki?
    > Czy nie, skoro "naklejka do kredytowki MC".

    Tak czy siak -- chodzi o MC.

    > A oni sie wymowili i przyslali zwykla KD MC ?

    Tak ma napisali w wiadomości.
    Ale teraz widzę, że to KK.

    > naklejek tak nie lubia, czy KK MC ?

    Pewnie naklejek.


  • 18. Data: 2020-04-30 10:52:36
    Temat: Re: Getin+Virgin - brak smsa
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 29 kwietnia 2020 17:12:05 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > > > Chyba się wyjaśniło (bo zeznania banku są niejasne).
    > > >
    > > > Przy deaktywacji naklejki MC usunięto mój numer również z karty Visa (czyli
    > > > ogólnie ze wszystkich dwóch usług 3D Secure).
    > >
    > > Ej, no liczba cudów przekracza ludzkie pojęcie.
    > > Nie dość, że naklejka MC wydana do karty visa,
    >
    > To akurat ty sobie wmówiłeś :)
    > Naklejka MC. Sama. Czyli karta w formie naklejki.\
    > (Kartę Visa KK mam jako drugą kartę).

    Aha, czyli jednak dwa osobne kredyty/limity (pewnie w różnych wysokościach), dwa
    osobne rachunki do spłat, dwa osobne wyciągi?

    Więc jedyne, co pozostaje getouto-psiejsko-czarodziejskie to to, że masz - czy raczej
    miałeś - wydaną do jednego z tych rachunków jedynie naklejkę, bez "normalnej"
    plastikowej karty.
    To mogło mieć swoją zaletę, bo ZTCP KK "plastikowe" w getoucie do bezpłatności
    wymagają 5 pyknięć miesięcznie - więc jak plastiku nie miałeś to nie musiałeś się
    starać o bezpłatność (choć być może musiałeś zapłacić za samą naklejkę).

    A teraz, jak zastrzegli naklejkę, to jednak do tego rachunku wydali plastik. Bez
    pytania. I bez pytania zaczną pobierać opłaty, jeśli nie będziesz go używał ;P
    Długo jeszcze będziesz czekał z wypowiedzeniem umowy?

    Hmm, w sumie to coś mi się kołacze z umowy citka, że można sobie kazać zastrzec
    plastik i chyba można go nie mieć aż do czasu, gdy do końca jego teroretycznej
    ważności nie zostanie 2 miesiące - wtedy rozwiążą umowę z automatu.
    A ponieważ np. platyna kosztuje 60zł/mc (jeśli nie zrobisz obrotu ZTCP min. 4k, ale
    może być więcej wymagane) - zaś naklejka do niej tylko 5zł/mc - to w pewnych
    przypadkach może się to opłacić ;>

    > > to jeszcze ta naklejka MC na CVC2 i umożliwia transakcje IO z 3D-Secure???
    >
    > Do transkacji netowych używam karty Visa. I tam mi zniknął nr z 3D Secure.
    > A cuda są: wypisują, że "Sms został wysłany". A po reklamacji, że nie mam
    > numeru skojarzonego z 3D Secure.

    Ja nie pytam, czego używasz do transakcji netowych, tylko czy możliwe jest zrobienie
    IO używając numeru naklejki - czyli czy masz do niej CVC2?

    Ale to już raczej wyjaśnione - skoro to jednak dwa osobne rachunki kredytowe, to nic
    dziwnego, że oba miały przypisane jakiś numer telefonu do 3D-secure.
    Oczywiście nie wyjaśnia to tego, dlaczego getout, zastrzegając naklejkę, która
    zapewne nic z 3D-Secure nie miała wspólnego, usunął numer do 3D-Secure nie tylko
    powiązany z rachunkiem karty MC, ale również ten do visa.
    Tzn. wyjaśnienie zawiera się w jednym słowie - getout ;>


  • 19. Data: 2020-04-30 11:07:37
    Temat: Re: Getin+Virgin - brak smsa
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 29.04.2020 o 10:52, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:5ea93b23$0$548$6...@n...neostrada.
    pl...
    > W dniu 28.04.2020 o 14:13, Animka pisze:
    >>>>> Wchodziłeś na stronę banku? Może jest tam informacja, że bank nie
    >>>>> działa,
    >>>> Nie, numer banku był dobry a na jego stronie próżno było szukać
    >>>> jakichś komunikatów/ogłoszeń. Myślę  że po prostu zrobili sobie
    >>>> wolne i z jakiegoś powodu zapomnieli powiadomić o tym klientów.
    >>
    >>> Nie nr.banku tylko Twój numer telefonu. Czy zgadza się z tym numerem
    >>> na którym chcesz odbierać sms-y z banku. Sprawdż na swoim profilu.
    >>> Jeśli chodzi o przelewy i numery hasła do potwierdzenia przelewu to
    >>> bank na pewno działa.
    >
    >> Chcesz powiedzieć że gdy ja się chcę skontaktować z bankiem to liczy
    >> się się numer telefonu spod którego ja do nich dzwonię?
    >
    > Czeste. Maja identyfikacje numeru, to maja wstepna identyfikacje klienta.
    >
    > J.
    >
    >

    Ale po co? Tym bardziej że Getin znacznie bardziej zabiega o nowych
    klientów niż o utrzymanie aktualnych..


  • 20. Data: 2020-04-30 11:07:53
    Temat: Re: Getin+Virgin - brak smsa
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 29.04.2020 o 22:24, Animka pisze:
    > W dniu 2020-04-29 o 10:30, Trybun pisze:
    >> W dniu 28.04.2020 o 14:13, Animka pisze:
    >>> W dniu 2020-04-28 o 09:54, Trybun pisze:
    >>>> W dniu 27.04.2020 o 21:54, Animka pisze:
    >>>>>
    >>>>>> W dniu 25.04.2020 o 15:54, r...@k...pl pisze:
    >>>>>>> Próbuję coś kupić przez net za pomocą karty Getinu -- i od
    >>>>>>> wczoraj nie
    >>>>>>> przychodzą mi sms-y do potwierdzenia.
    >>>>>>> Sieć Virgin.
    >>>>>>>
    >>>>>>> Ma ktoś taki problem z tym bankiem?
    >>>>>
    >>>>> Może w swoim profilu internetowym  w banku nie podałeś, albo masz
    >>>>> wpisany zły numer telefonu.
    >>>>>>
    >>>>>>
    >>>>>> Tylko taki że przez kilka dni w zeszłym tygodniu nie mogłem się
    >>>>>> do banku dodzwonić. Po prostu nikt nie podnosił słuchawki.
    >>>>>
    >>>>> Wchodziłeś na stronę banku? Może jest tam informacja, że bank nie
    >>>>> działa,
    >>>>>
    >>>>
    >>>> Nie, numer banku był dobry a na jego stronie próżno było szukać
    >>>> jakichś komunikatów/ogłoszeń. Myślę  że po prostu zrobili sobie
    >>>> wolne i z jakiegoś powodu zapomnieli powiadomić o tym klientów.
    >>>
    >>> Nie nr.banku tylko Twój numer telefonu. Czy zgadza się z tym numerem
    >>> na którym chcesz odbierać sms-y z banku. Sprawdż na swoim profilu.
    >>> Jeśli chodzi o przelewy i numery hasła do potwierdzenia przelewu to
    >>> bank na pewno działa.
    >>>
    >>
    >> Chcesz powiedzieć że gdy ja się chcę skontaktować z bankiem to liczy
    >> się się numer telefonu spod którego ja do nich dzwonię?
    >
    > Coś namotałeś. Pierwotnie żaliłeś się, że nie dochodzą na twój telefon
    > kody z Banku.
    > Dzwonić do Banku to sobie możesz z dowolnego numeru tel.
    >

    ;-)

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1