  • 1. Data: 2009-07-01 13:08:22
    Temat: Getin i I-sesja elixir?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Czy Getin24 dziala i ksieguje przelewy przychodzace? Wyslane pieniadze z
    Lukasbanku dotarly I-sesja do Eurobanku bez problemu, natomiast wyslane do
    Getina zniknely. Pieniadze wyszly zleceniami z Lukasa w nocy i skoro dotarly
    do Eurobanku to wnioskuje, ze Getin24 ma jakas zapasc.
    Jak wyglada u was I-sesja przychodzaca w Getinie?

  • 2. Data: 2009-07-01 13:11:52
    Temat: Re: Getin i I-sesja elixir?
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Jak wyglada u was I-sesja przychodzaca w Getinie?

    U mnie do tej pory nie jest zaksiegowana.

  • 3. Data: 2009-07-01 13:25:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 01 Jul 2009 15:08:22 +0200, Krzysztof napisał(a):

> [...]
    > dotarly do Eurobanku to wnioskuje, ze Getin24 ma jakas zapasc. Jak
    > wyglada u was I-sesja przychodzaca w Getinie?

    Ja właśnie zobaczyłem na konto rodziców i rzeczywiście GB zalicza kolejną
    zwałe, patrząc na posty na grupie to już kolejna w tym tygodniu. Przelew
    między rachunkami własnymi sobie radośnie wisi w blokadach (zleciłem
    dzisiaj jakoś w nocy) a przelewy mam zlecone na dzisiaj hmmmmm tam tak
    zawsze czy dopiero od niedawna? Ktoś jeszcze narzeka na EB i A? ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2009-07-01 15:08:12
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    Krzysztof pisze:
> [...]
    > dotarly do Eurobanku to wnioskuje, ze Getin24 ma jakas zapasc.
    > Jak wyglada u was I-sesja przychodzaca w Getinie?

    Getin ma padakę.
    Wczorajszy przelew dopiero pod wieczór był widoczny w historii a salgo
    uaktualniło sie dziś. Dziś pół dnia zrywała się lokata. A teraz w ogóle
    serwisu nie ma.

    Darek

  • 5. Data: 2009-07-01 15:56:03
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Darek napisał(a) w wiadomości: ...

    >Getin ma padakę.
    >Wczorajszy przelew dopiero pod wieczór był widoczny w historii a salgo
    >uaktualniło sie dziś. Dziś pół dnia zrywała się lokata. A teraz w ogóle
    >serwisu nie ma.

    Może być tak, że w internecie jeszcze nie widać, w oddziale już tak.

    Arek

  • 6. Data: 2009-07-01 16:26:24
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> wrote in message

    > Może być tak, że w internecie jeszcze nie widać, w oddziale już tak.

    Co mi po systemie GB24, ktory nie dziala, nie po to go mam aby biegac do
    oddzialu i zakladac np. lokaty. Jezeli taka padaczka bedzie trwala ciagle to
    pozostanie wycofanie srodkow z lokat i przelanie do innego banku.
    Jak wprowadzili te lokate 1-dniowa to system sie calkowicie zwiesza i widac
    nie wytrzymuje tylu operacji.

  • 7. Data: 2009-07-01 18:21:20
    Od: "Bartek" <b...@l...pl>

> [...]
    > dotarly do Eurobanku to wnioskuje, ze Getin24 ma jakas zapasc.
    > Jak wyglada u was I-sesja przychodzaca w Getinie?

    A ja z innej beczki: dopisalo Wam kapitalizacje odsetek na RORze i TOPie ?
    Od rana zagladam i nic. U kolegi na koncie to samo.

    Bartek

  • 8. Data: 2009-07-01 18:46:34
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Bartek" <b...@l...pl> wrote in message

    > Uzytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >

    > A ja z innej beczki: dopisalo Wam kapitalizacje odsetek na RORze i TOPie ?
    > Od rana zagladam i nic. U kolegi na koncie to samo.

    Srodki dostepne zwiekszyly sie o odsetki, ale historii brak. Przelewy z
    I-sesji elixir zobaczylem po 19:00. Przelew miedzy kontami wisi i nie
    wykonuje sie. Na stronie informacja, ze moga wystepowac przerwy w dostepie
    ze wzgledu na prace serwisowe. Prace serwisowe to sie robi w soboty i
    niedziele, a mi to wyglada na 'padaczke'. Przerwa to przerwa, ale totalny
    zanik ksiegowania i wykonywania operacji przez caly dzien to nie jest
    przerwa w dostepie do uslug, tylko brak tych uslug.

  • 9. Data: 2009-07-01 18:51:15
    Od: "Bartek" <b...@l...pl>

> [...]
    > zanik ksiegowania i wykonywania operacji przez caly dzien to nie jest
    > przerwa w dostepie do uslug, tylko brak tych uslug.

    Dzieki bardzo. W sumie to nie zwrócilem uwagi na saldo, patrzylem tylko na
    historie.
    A co do prac 'serwisowych' oprócz nocy to jeszcze trzeba klientów
    poinformowac z wyprzedzeniem.

  • 10. Data: 2009-07-01 19:54:21
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Uzytkownik "Bartek" <b...@l...pl> napisal w wiadomosci

    > A co do prac 'serwisowych' oprócz nocy to jeszcze trzeba klientów
    > poinformowac z wyprzedzeniem.

    To nie zadne prace tylko padaka. Ciezko sie zawsze przyznac. :)