  • 1. Data: 2012-07-02 17:55:49
    Temat: Getin i lista lokat zakończonych
    Od: Olo <j...@w...pl>

    Jak wyciągnąć z Getinonline listę lokat zakończonych. Standardowo
    dostępnie są ostatnie dwa tygodnie, a ja chciałbym cały miesiąc.
    Napisałem do nich maila ale jak na razie zero odzewu.
    Z góry dziękuję za odpowiedź

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 2. Data: 2012-07-02 18:34:51
    Temat: Re: Getin i lista lokat zakończonych
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-02 17:55, Olo pisze:
> [...]
    > dostępnie są ostatnie dwa tygodnie, a ja chciałbym cały miesiąc.
    > Napisałem do nich maila ale jak na razie zero odzewu.

    "Trzeba było uważać" (C) by Machulski, "Vabank" :)

    (IMHO: nie ma szans)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 3. Data: 2012-07-02 22:26:13
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Olo" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dostępnie są ostatnie dwa tygodnie, a ja chciałbym cały miesiąc. Napisałem
    > do nich maila ale jak na razie zero odzewu.

    jedyne co możesz sprawdzić to:
    "Stan środków pieniężnych na rachunkach lokat na dzień XX.XX.2012 r."
    https://secure.getinonline.pl/settings/index

    erator/

  • 4. Data: 2012-07-02 23:29:40
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2012-07-02 22:26, zlotowinfo pisze

    > jedyne co możesz sprawdzić to:
    > "Stan środków pieniężnych na rachunkach lokat na dzień XX.XX.2012 r."
    > https://secure.getinonline.pl/settings/index

    To widziałem, dzięki.
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.