  • 1. Data: 2009-01-02 15:11:20
    Temat: Getin - jakosc materialow
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Otwierając e-Getin dostałem takie fajne, małe, zielone quasi-pudełko o
    wymiarach mniej więcej takich jak to było w Inteligo. To co zwróciło moją
    uwagę, to jakość jego wykonania - jest bardzo wysoka. Zapięcie jest
    magnetyczne, a nie jakieś tam rzepy, lakier wysokiej jakości, są nawet w
    środku jakieś gadżety typu kieszonki, wkładka, którą można wyjąć. Dostanie
    to pewnie tysiące klientów, pakiet e-Getin jest zasadniczo bezpłatny, w
    najgorszym razie od siódmego miesiąca po 4 zł miesięcznie za kartę debetową,
    jeśli ktoś ją weźmie i jej nie zamknie. Dostęp internetowy działa od
    pierwszego kopa, tzn. od chwili podpisania umowy.

    Mam też przed sobą pakiet "materiałów dodatkowych" do "prestiżowej" karty
    wydawanej przez mBank, która kosztuje około 400 zł rocznie. Jakość wykonania
    wyraźnie gorsza. I tak sobie myślę, co tu jest grane i kiedy wreszcie ten
    mBank pójdzie tam gdzie jego miejsce, tzn. na śmietnik? :-)

    marekz

  • 2. Data: 2009-01-02 15:35:29
    Temat: Re: Getin - jakosc materialow
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 2 Sty, 16:11, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > wyraźnie gorsza. I tak sobie myślę, co tu jest grane i kiedy wreszcie ten
    > mBank pójdzie tam gdzie jego miejsce, tzn. na śmietnik? :-)

    U mnie nie chciała się podpiąć karta kredytowa którą mam od paru lat.
    IT Getina nie wierzyło że jej nie widać w bankowości elektronicznej i
    musiałem im wysyłać screena ;-) Wszystko udało się sprawnie załatwić i
    jak spadnie oprocentowanie w Eurobanku na koncie online przerzucę tam
    swoje środki.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2009-01-02 15:47:05
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek Erazmus" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    q.googlegroups.com...

[...]

    Prawdopodobnie w opisie procedury, którą dostały oddziały jest błąd. I to
    nie jest winą oddziałów, że tych starych kart nie udaje sie od razu podpiąć.

    marekz

  • 4. Data: 2009-01-02 16:20:31
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

> [...]
    > magnetyczne, a nie jakieś tam rzepy, lakier wysokiej jakości, są nawet w
    > środku jakieś gadżety typu kieszonki, wkładka, którą można wyjąć.

    Coś podobnego dostałem z materiałami z Toyota Banku, który też to
    szczególnie drogich nie należy. Może to taki, panie, trynd?!

    Grzexs

  • 5. Data: 2009-01-02 16:30:10
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

> [...]
    > wykonania wyraźnie gorsza. I tak sobie myślę, co tu jest grane i kiedy
    > wreszcie ten mBank pójdzie tam gdzie jego miejsce, tzn. na śmietnik? :-)

    od razu widać że jesteś klientem a nie przedsiębiorcą

    jeśli firma A z powodzeniem , drogo sprzedaje tani, lichy produkt

    a firma B jakoś sobie sprzedaje "za grosze" lub wręcz za darmo drogi,
    ekskluzywny produkt

    to jak myślisz która z tych firm ma lepsze efekty gospodarcze i która osiąga
    większe zyski a co za tym idzie która będzie miała problemy a która będzie
    się miała świetnie ?

    mbank jest bankiem "siermiężnym" i trzeba sobie z tego sprawę zdawać
    jakość materiałów które wysyłają jest odzwierciedleniem tego stanu rzeczy

  • 6. Data: 2009-01-02 16:36:06
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 2 Sty, 16:47, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > nie jest winą oddziałów, że tych starych kart nie udaje sie od razu podpiąć.

    Niemniej jestem pozytywnie zaskoczony obsługą w placówce Getin Banku .
    Panie wykazały się inicjatywą i doprowadziły sprawę do końca.

    --
    Pozdrawiam,
    Erazmus

  • 7. Data: 2009-01-02 17:14:59
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Pafcik" <s...@s...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > mbank jest bankiem "siermiężnym" i trzeba sobie z tego sprawę zdawać
    > jakość materiałów które wysyłają jest odzwierciedleniem tego stanu rzeczy

    Problemem jest to, ze mbank nie ma tak szerokiego przekroju wiekowego
    klientow jak Getin. Zalezy jak na swojej grupie klientow mozna zarabiac.
    Bezplacowkowosc ogranicza liczbe klientow, ogranicza rodzaj operacji jakie
    mozna przeprowadzac tylko przez siec i pewnie ma wplyw na caly model
    biznesowy.

  • 8. Data: 2009-01-02 19:41:02
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Pafcik" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > od razu widać że jesteś klientem a nie przedsiębiorcą

    :-)

    > jeśli firma A z powodzeniem , drogo sprzedaje tani, lichy produkt
    >
    > a firma B jakoś sobie sprzedaje "za grosze" lub wręcz za darmo drogi,
    > ekskluzywny produkt

    mBank traci udział w rynku. Pytanie nie jest czy pójdzie na śmietnik, tylko
    kiedy.

    > to jak myślisz która z tych firm ma lepsze efekty gospodarcze i która
    > osiąga większe zyski a co za tym idzie która będzie miała problemy a która
    > będzie się miała świetnie ?

    Problemów nie ma żaden z tych banków, ale lepiej ma się Getin.

    marekz

  • 9. Data: 2009-01-03 10:02:04
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wykonania wyraźnie gorsza. I tak sobie myślę, co tu jest grane i kiedy
    > wreszcie ten mBank pójdzie tam gdzie jego miejsce, tzn. na śmietnik? :-)

    mBank jakiś pakiet daje? Mi nawet do mBiznes poskapili teczki firmowej, nikt
    nawet nie zadzwonil przed kurierem
    (chcialem powiedziec by bez tego nie przychodzil).
    (podobna zenada jest w przypadku multibanku)

    --
    Znudziła Ci się nasza-klasa? Looknij na http://Wspolna-Flaszka.PL
    Chcesz handlować w internecie na wysoką skalę?
    gratis. Oferujemy ciekawy program partnerski, zarabiaj z nami!

  • 10. Data: 2009-01-03 10:02:51
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Grzexs" <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Coś podobnego dostałem z materiałami z Toyota Banku, który też to
    > szczególnie drogich nie należy. Może to taki, panie, trynd?!

    i czekoladkę :-)