eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle)Getin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle)
  • X-Received: by 10.140.40.73 with SMTP id w67mr883qgw.25.1394026960344; Wed, 05 Mar
    2014 05:42:40 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.40.73 with SMTP id w67mr883qgw.25.1394026960344; Wed, 05 Mar
    2014 05:42:40 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!ur14no1512
    209igb.0!news-out.google.com!bw18ni1138qab.1!nntp.google.com!hw13no941213qab.1!
    postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 5 Mar 2014 05:42:40 -0800 (PST)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=77.45.92.32;
    posting-account=XB7YtAoAAAAV096OvEHo8WBQ21F8p0Ba
    NNTP-Posting-Host: 77.45.92.32
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Getin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle)
    From: Glaukon <r...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 05 Mar 2014 13:42:40 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:600457
    [ ukryj nagłówki ]

    Prawie rok temu napisałem wujkowi reklamację do Getinu. Po trzech miesiącach przyszła
    odpowiedź, że potrzebują czasu do namysłu. I od tego czasu nic.

    Przy poprzedniej reklamacji było tak samo, to ich standardowa procedura. Co mogę
    teraz zrobić? Poprzednim razem jakoś ich pogoniłem i reklamację uznali, tylko nie
    pamiętam, na co się trzeba powołać albo co zrobić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1