  • 1. Data: 2010-03-18 08:42:08
    Temat: Getin, nowa TOiP.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Czy jest jeszcze ktoś z aktywnym pakietem e-getin? Od prima aprilis nowa
    TOiP.
    http://www.getinbank.pl/download/news/oplaty_Getin24
    .pdf

    wiatrak

  • 2. Data: 2010-03-18 08:48:16
    Temat: Re: Getin, nowa TOiP.
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości grup
    > Czy jest jeszcze ktoś z aktywnym pakietem e-getin? Od prima aprilis nowa
    > TOiP.
    > http://www.getinbank.pl/download/news/oplaty_Getin24
    .pdf

    O matko boska, Sorbnet 50 zł, dotychczas płaciłem 10 zł.

    Chyba to zamknę przy okazji zamykania KK pod koniec marca.

    Z innych ciekawostek, za realizację tytułu egzekucyjnego 40 zł od każdego
    przelewu.

  • 3. Data: 2010-03-18 08:51:24
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > Chyba to zamknę przy okazji zamykania KK pod koniec marca.
    >
    > Z innych ciekawostek, za realizację tytułu egzekucyjnego 40 zł od każdego

    Za to obniżyli opłatę za przedwczesne zamknięcie konta. Było 50 złotych,
    jest 49,99zł :)

    wiatrak

  • 4. Data: 2010-03-18 09:36:15
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "wiatrak"news:hnsolq$2tn$1@node1.news.atman.pl

    > Czy jest jeszcze ktoś z aktywnym pakietem e-getin? Od prima aprilis nowa
    > TOiP.
    > http://www.getinbank.pl/download/news/oplaty_Getin24
    .pdf

    Nie mam, zamknąłem i jestem z tego dumny! :)

    PS.
    Tak patrzę sobie na tą nową TOiP i... i dochodzę do wniosku (jeżeli się mylę
    bardzo proszę o sprostowanie), że dla kogoś kto nadal używa tego konta to
    podstawowych operacji tj. przelewy itp. to nie zmieniło się nic.
    Jak widzę nadal są dwie wypłaty (jeżeli robimy je przez net) z TOPa za free.

    Mimo wszystko ciesze się, że mnie to już nie dotyczy :)

  • 5. Data: 2010-03-18 09:38:29
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MarekZ" news:hnsp56$ff9$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Z innych ciekawostek, za realizację tytułu egzekucyjnego 40 zł od każdego
    > przelewu.

    dobrze rozumiem, że np. za niezapłacone mandaty getin skasuje nas dodatkowo
    na 40 PLN kiedy w naszym imieniu po otrzymaniu informacji od komory zapłaci
    nasze zaległości? :) No comments.
    To już mBank jest bardziej cywilizowany na tym gruncie.

  • 6. Data: 2010-03-18 09:39:04
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "wiatrak" news:hnsp78$2vr$1@node1.news.atman.pl

    > Za to obniżyli opłatę za przedwczesne zamknięcie konta. Było 50 złotych,
    > jest 49,99zł :)

    łaskawcy :)

  • 7. Data: 2010-03-18 10:17:22
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > zapłaci
    > nasze zaległości? :) No comments.
    > To już mBank jest bardziej cywilizowany na tym gruncie.

    mBank ma chyba to samo tylko 30 zł zamiast 40 zł. Mandaty to poborca
    skarbowy a nie komornik sądowy ale to niczego nie zmienia w kwestii
    prowizji.

    Kluczowe jest tutaj "od każdego przelewu". Np. zajęcie spłacane w 20
    kawałkach (załóżmy, że na rachunek wpływają jakieś niewielkie kwoty)
    generuje prowizję prawie 800 zł.

    Ogólnie widać, że Getin jednak idzie całkowicie w stronę consumer finance
    (mnóstwo prowizji windykacyjnych, jakieś opłaty za nieuaktualnienie adresu
    itd.). Połączenie z Noble nie spowodowało tego aby usiłowali się stać
    bankiem typu ING czy Raiffeisen. Wręcz odwrotnie.

  • 8. Data: 2010-03-18 10:38:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 18 Mar 2010 11:17:22 +0100, MarekZ napisał(a):

    > mBank ma chyba to samo tylko 30 zł zamiast 40 zł. Mandaty to poborca
    > skarbowy a nie komornik sądowy ale to niczego nie zmienia w kwestii
    > prowizji.

    Ale jak dostaniesz mandat przez sąd np z fotoradaru to wtedy chyba już
    sądowy komornik?

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2010-03-18 10:42:24
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > Ale jak dostaniesz mandat przez sąd np z fotoradaru to wtedy chyba już
    > sądowy komornik?

    Wtedy to nie jest mandat, tylko grzywna czy coś tam. Wtedy tak - komornik
    sądowy.

  • 10. Data: 2010-03-18 12:31:40
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 18 Mar, 10:36, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
> [...]
    > Jak widzę nadal są dwie wypłaty (jeżeli robimy je przez net) z TOPa za free.
    >
    > Mimo wszystko ciesze się, że mnie to już nie dotyczy :)

    Ja zamknąłem w styczniu a w kwietniu żegnam się z ich kartą i na tym
    zakończe przygodę z Getin Noble Bankiem. To jedna z najbardziej
    skomplikowanych tabel jakie widziałem .

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus