  • 1. Data: 2011-02-17 20:11:02
    Temat: Getin - skarbonkowe
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    Witam, kiedy złotówki pojawią się po założeniu lokat? Skoro nie zaraz
    po, to mniemam że razem z zakończeniem lokaty? Inaczej to bym chyba mógł
    je sobie zakładać codziennie i następnego dnia zrywać.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2011-02-17 20:11:48
    Temat: Re: Getin - skarbonkowe
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-02-17 21:11, Karol Y pisze:
    > Witam, kiedy złotówki pojawią się po założeniu lokat? Skoro nie zaraz
    > po, to mniemam że razem z zakończeniem lokaty? Inaczej to bym chyba mógł
    > je sobie zakładać codziennie i następnego dnia zrywać.

    Zaraz po.

  • 3. Data: 2011-02-17 20:14:22
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Karol Y <k...@o...pl> writes:

    > Witam, kiedy złotówki pojawią się po założeniu lokat? Skoro nie zaraz
    > po, to mniemam że razem z zakończeniem lokaty? Inaczej to bym chyba
    > mógł je sobie zakładać codziennie i następnego dnia zrywać.
    "Zaraz"[1] po założeniu.
    W regulaminie jest napisane, że w przypadku zerwania lokaty, potrącają
    to ze skarbonki, nie wiem co będzie jak ie będzie w skarbonce. Potrącą z
    lokaty?

    KJ
    [1] ~1 godzina, czasami trzeba się przelogować.

    Keyboard error press F1 continue

  • 4. Data: 2011-02-17 22:51:36
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 17 Feb 2011 21:11:02 +0100, Karol Y napisał(a):

    > Witam, kiedy złotówki pojawią się po założeniu lokat? Skoro nie zaraz
    > po,

    Zaraz po. Poklikaj po linkach, daj podgląd historii skarbonkowego, itp. -
    gdzieś w końcu znajdziesz prawidłowe saldo.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl