  • 11. Data: 2020-04-27 17:39:04
    Temat: Re: Getin wycofuje naklejki KK MC
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 27 Apr 2020 07:49:21 -0700 (PDT), w
    <0...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Pomysł... I niby jak to ma działać? Dołożyli jakieś wyjaśnienie?

    Mam tam jakieś konto, więc chyba uznali, że "będzie pan zadowolony".

    > Do PKO junior to można (ew. można było) nawet breloczek w kształcie żyrafy ;>
    > I niby PKO ma być lepsze za granicę?
    > No pewnie lepsze od citka (od niego gorszy jest tylko mBąk i alior) - ale do
    dobroci mu daleko.

    Wystarczy mi w kraju. Za granica mogę się przemęczyć z dużą kartą :)

  • 12. Data: 2020-04-27 17:39:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 27 Apr 2020 16:32:42 +0200, w
    <5ea6ed0c$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...

    > Wow, a co im sie stalo ?
    > Za duzo fraudow, czy jakis bug, ktory fraudy umozliwial masowo ?

    Nie pochwalili się niestety...

  • 13. Data: 2020-04-27 18:07:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >Nie pochwalili się niestety...

    Ale chyba nie jakies oplaty licencyjne od tego, co juz wydali ?
    Choc Citi kiedys podnioslo oplaty miesieczne ... ale to moze zwykla
    pazernosc byla :-)

    J.

  • 14. Data: 2020-04-28 11:52:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2020 17:41:48 UTC+2 użytkownik r...@k...pl
    napisał:

    > Mam tam jakieś konto, więc chyba uznali, że "będzie pan zadowolony".

    Jajcarze ;>
    I jaką łaskę zrobili - przesłali debetówkę, która i tak jest darmowa.
    Hmmm, można by ich na dwa sposoby spróbować za to przeczołgać (choć uczyć getin
    laufszrytu to niełatwa sprawa):
    - reklamacja, dlaczego płatności tą debetówką nie obciążają kredytu ;)
    - reklamacja za wysłanie niezamówionej karty - a to nie jest pikuś, mogła np. gdzieś
    zniknąć albo ktoś mógł ją ukraść w drodze - a klient nie miał przecież pojęcia, że
    karta ma przyjść, bo nie zamawiał.

    > Wystarczy mi w kraju. Za granica mogę się przemęczyć z dużą kartą :)

    No ale ustalmy jeszcze (a propos płatności zagranicznych, do których, jak wiadomo,
    visa getoutu jest dobra - o ile nie będzie tak, że nie zadziała - zaś mc getoutu jest
    w średnio-fatalnym peletonie polskich kart) - naprawdę masz główną kartę visa i do
    niej getout wydał naklejkę mc jako kartę dodatkową? Do tego samego rachunku
    kredytowego i tego samego limitu?

    Zaś wracając do opcji naklejki do płacenia w kraju:
    - citek - naklejka do kredytówki MC 5zł/mc - ale na start premia 400zł
    - mBąk - 15zł za 3 lata z darmowym kontem albo darmowa naklejka do mkonta intensive,
    które jest darmowe pod warunkiem ping-ponga na 7k miesięcznie.

  • 15. Data: 2020-04-29 17:15:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 28 Apr 2020 02:52:13 -0700 (PDT), w
    <2...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Jajcarze ;>
    > I jaką łaskę zrobili - przesłali debetówkę, która i tak jest darmowa.

    A nie, to jednak KK. W poczcie wewnętrznej zrobili sobie ze mnie jaja pisząc
    "debetowa" :)
    Tylko po co mi ona?

> [...]
    intensive, które jest darmowe pod warunkiem ping-ponga na 7k miesięcznie.

    To już ten citek wygląda sensownie. Prawie 100 m-cy za free.
    Jaki stos dokumentów trzeba przygotować?
    Oświadczenie wystarczy? (haha :) )

  • 16. Data: 2020-04-30 11:17:07
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 29 kwietnia 2020 17:16:25 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > A nie, to jednak KK. W poczcie wewnętrznej zrobili sobie ze mnie jaja pisząc
    > "debetowa" :)
    > Tylko po co mi ona?

    Cóż, wypowiadaj umowę, jak to przed chwilą pisałem w innym wątku, bo jeszcze będziesz
    musiał dopłacić.
    Już się trochę przekonałeś, czym jest getout - a teraz dowiesz się jeszcze więcej ;P

    intensive, które jest darmowe pod warunkiem ping-ponga na 7k miesięcznie.

    > To już ten citek wygląda sensownie. Prawie 100 m-cy za free.
    > Jaki stos dokumentów trzeba przygotować?
    > Oświadczenie wystarczy? (haha :) )

    Na razie musisz trochę poczekać - tak się zatkali na przełomie marca i kwietnia
    dwiema 2-tygodniowymi (dobrymi - więc skorzystaliśmy) promocjami nowych kart MC-BP,
    że obecnie nie ma prawie niczego.
    Tzn. o ile można się zorientować, bo tak "pilnują porządku", że na stronie w
    "dokumentach" w sekcji "oferty specjalne" jest chyba z 50 regulaminów, z czego 95%
    już wyexpirowanych ;>
    Jedno, co mogę zaproponować, to promocja z polecaniem - ale wtedy Ty dostajesz 200zł
    i ja 200zł (no, stówę jeszcze mogę odstąpić). Tylko musiałbyś mi podać na priv imię,
    nazwisko, PESEL, numer telefonu i mail - a potem w ciągu 2 miesięcy wydać tą kartą
    i/lub naklejką 200zł.
    Ew. jak tankujesz na BP to jest promo ze zwrotem 20zł miesięcznie przez 3 lata - w
    sumie 720zł - warunki to wydawanie kartą min. 500zł miesięcznie, w tym mi. 250zł na
    stacjach BP. Dodatkowo karta daje punkty payback (o ile ma to jakieś znaczenie, bo
    przelicznik symboliczny).

    Oświadczenie czasem się udaje dla małych limitów - ostatnio było to chyba 4100.
    Simplicity ma chyba niższy limit minimalny, ale już dokładnie nie pamiętam.
    MC-BP ma minimalny 5k - niby w regulaminie promocji napisane, że dokumentów
    dochodowych wymagają przy limitach większych niż 5k - ale choć specjalnie kazałem
    żonie brać minimum, to i tak kazali dosłać.

    Dla etatowców jest w miarę light - zaświadczenie o zatrudnieniu i dochodach jako niby
    dokument podstawowy, ale spokojnie wystarczają potwierdzenia trzech ostatnich
    przelewów wynagrodzenia (choć wypisują bzdury, że ma być cały wyciąg z ostatnich 3
    miesięcy - frajerów na to pewnie naciągają, ale ciekawy jestem tak naprawdę, jakie
    mogą mieć z tego użyteczne informacje). Do końca kwietnia (więc już niestety nie
    zdążysz) akceptują też PIT-11.
    Z DG jest znacznie gorzej i jeśli bardzo Ci nie zależy, to raczej nie polecam, bo
    praktycznie chcą wszystkich dokumentów firmy za ostatni rok.

    Więc jak masz DG to bierz mBąk - albo za 15zł do eKonta albo za darmo - z wymaganiem
    comiesięcznego ping-ponga - do mKonta intensive.

  • 17. Data: 2020-04-30 16:29:02

    Thu, 30 Apr 2020 02:17:07 -0700 (PDT), w
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    będziesz musiał dopłacić.
    > Już się trochę przekonałeś, czym jest getout - a teraz dowiesz się jeszcze więcej

    Dopóki mają Visę KK wciąż są najlepsi. Tylko teraz trochę mniej najlepsi :)