  • 11. Data: 2008-12-12 16:09:24
    Temat: Re: Getin - % z lokat przed promocją
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Arek" news:ghu1g6$str$1@news.onet.pl

    > To może kompromis? Każdemu po trochu...

    I to będzie chyba najrozsądniejsze rozwiązanie. Jednak po tym co
    przeczytałem wolę zostawić ciut więcej w mBanku niż w getinie. :)

  • 12. Data: 2008-12-14 14:19:30
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 12 gru 2008 o 00:51 GMT, Krzysztof napisał(a):

    > Multi i mbank nigdy nie nalezeli do czolowki oferujacej najlepiej
    > oprocentowane depozyty, takze nie licz na bardzo dobre oferty.

    Kiedys mBank dawal nakoncie ponad 10% czy ponad nawet 15% :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 13. Data: 2008-12-14 16:49:08
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    Brzezi pisze:

    > Kiedys mBank dawal nakoncie ponad 10% czy ponad nawet 15% :)

    na starcie mbanku bylo
    16,5% na emaxie
    15,5% na ekoncie
    i bylo to chyba wowczas najwyzsze oprocentowanie w polsce

  • 14. Data: 2008-12-14 22:46:36
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Dannyboy" news:49453904.7010200@polska.pl

    > na starcie mbanku bylo
    > 16,5% na emaxie
    > 15,5% na ekoncie
    > i bylo to chyba wowczas najwyzsze oprocentowanie w polsce

    A potem nastały czasy kiedy Pan Lachowski opuścił dobry projekt, ludziom na
    stołeczkach pazerność zawróciła w głowie i tak oto mBank, który kiedyś był
    liderem prawie pod każdym względem w chwili obecnej jest kasowany przez
    marmurki... (prawie pod każdym względem, z tym uwzględnieniem, że to prawie
    dotyczy ponad 95% usług)

    Ehh i jeszcze ten cynizm w reklamach opowiadającym nam jakie to bankozaury
    są okropne

  • 15. Data: 2008-12-15 04:28:46
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Piotr Karski" <p...@b...pl> writes:

    [...]
    > Ehh i jeszcze ten cynizm w reklamach opowiadającym nam jakie to bankozaury
    > są okropne

    Mi się najbardziej podobają "elastyczne procedury" :)
    KJ

  • 16. Data: 2008-12-15 12:07:29
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Kamil Jońca" news:87iqpm5af5.fsf@alfa.kjonca

    > Mi się najbardziej podobają "elastyczne procedury" :)
    > KJ

    He he he he, a mi humor dzisiaj "poprawił" system mBanku, który znowu
    zaliczył padakę :) Ehh nie ma co, chyba czas najwyższy pożegnać się z tym
    bankiem. :)

  • 17. Data: 2008-12-15 14:31:37
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 15 gru 2008 o 13:07 GMT, Piotr Karski napisał(a):

    > He he he he, a mi humor dzisiaj "poprawił" system mBanku, który znowu
    > zaliczył padakę :) Ehh nie ma co, chyba czas najwyższy pożegnać się z tym
    > bankiem. :)

    Ja dzisiaj korzystalem z systemu transakcyjnego bardzo intensywnie i nie
    zauwazylem jakichkolwiek anomalii, sam system nie pamietam kiedy calkowicie
    odmowil dzialania, jezeli juz, to czasami sa problemy z zalogowaniem, ale
    na to rozwiazaniem jest juz wielokrotnie opisywany na grupie trick.

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 18. Data: 2008-12-15 14:40:49
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Brzezi" news:slrn.pl.gkcqi9.qno.brzezi@localhost.localdomain

    > Ja dzisiaj korzystalem z systemu transakcyjnego bardzo intensywnie i nie
    > zauwazylem jakichkolwiek anomalii

    Jaki z tego wniosek? Jesteś szczęściarzem :) Ja tego szczęścia nie miałem do
    póki nie opróżniłem herbatników :)

    > ...to czasami sa problemy z zalogowaniem, ale
    > na to rozwiazaniem jest juz wielokrotnie opisywany na grupie trick.

    Może dla Ciebie rzeczą normalną jest zabawa z herbatnikami, że by zlecić
    przelew kasy itp. Dla mnie to nie jest normalne.

    > Pozdrawiam
    > Brzezi

    Pozdrawiam również - serdecznie i szczerze :)
    Piotr