  • 11. Data: 2011-06-27 10:23:55
    Temat: Re: GetinOnline lokata na start 8% (6.45% netto)
    Od: " " <k...@g...pl>

    Waldek <n...@n...net> napisał(a):

    > Gdyby sie udalo to daj znac - moze tez skorzystam - 6,45 jest atrakcyjne na dzi

    Mieliście rację! Wnioski się w końcu przeprocesowały i są już aktywne i
    przyszły potwierdzenia mailem. Jedyne ograniczenie to to, że jak ktoś miał to
    może założyć tylko 9 sztuk.

    Mnie chodziło o wyciągnięcie złotówek ze skarbonki, 6,5% będę miał na
    antyinflacyjnej, dlatego zakładałem na 537,60, ale jak ktoś ma więcej kasy to
    niech zakłada na kwotę 990,31.

  • 12. Data: 2011-06-27 11:33:53
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    osa <o...@n...onet.pl> napisał(a):

    ..
    > Lokata 8% na 2 miesiące
    > - wysokie oprocentowanie!
    > - bez podatku Belki!
    > - od 500 zł do 10 tys. zł!
    > - Jedna osoba może założyć 10 takich lokat na łączną kwotę 100 tys. zł.
    Jeszcze jeden warunek - od pierwszego wniosku lokaty na start ma się
    teoretycznie 14 dni na złożenie pozostałych 9ciu :-)

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 13. Data: 2011-06-27 11:38:24
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > antyinflacyjnej, dlatego zakładałem na 537,60, ale jak ktoś ma więcej kasy to

    Dla osob posiadajacych rachunek i lokaty w GO a wczesniej mieli juz "na start"
    po wejsciu w lokaty nie ma dostepnej opcji "lokata na start"
    Czy w tym ukladzie maja skladac wniosek, tak jakby byli "nowymi klientami" na te
    9 lokat ?

    Cos mi tu brakuje jakiejs konsekwencji we wczesniejszych wypowiedziach :]

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2011-06-27 11:46:51
    Od: " " <k...@g...pl>

    Waldek <n...@n...net> napisał(a):

> [...]
    > po wejsciu w lokaty nie ma dostepnej opcji "lokata na start"
    > Czy w tym ukladzie maja skladac wniosek, tak jakby byli "nowymi klientami" na t

    Ja miałem najpierw lokatę na start, inne lokaty, potem konto skarbonkowe i
    kolejne lokaty. Rano wszedłem i miałem dostępny wniosek w systemie o lokaty,
    więc składałem, aż system napisał, że ma jakieś problemy, stanęło na 9, więc
    uznałem, że tyle mogę maksymalnie. Jeśli teraz po kliknięciu "załóż lokatę"
    nie ma lokaty na start to znaczy, że ją ukryli.

  • 15. Data: 2011-06-27 11:49:38
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    >Jeśli teraz po kliknięciu "załóż lokatę"
    > nie ma lokaty na start to znaczy, że ją ukryli.

    A to jest bardzo mozliwe, skoro wystartowali ze wspolna :D

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2011-06-27 11:49:54
    Od: " " <k...@g...pl>

    <k...@g...pl> napisał(a):

    > uznałem, że tyle mogę maksymalnie. Jeśli teraz po kliknięciu "załóż lokatę"
    > nie ma lokaty na start to znaczy, że ją ukryli.

    U mnie cały czas jest:

    http://img705.imageshack.us/img705/4042/lok1.jpg

  • 17. Data: 2011-06-27 11:52:21
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    > po wejsciu w lokaty nie ma dostepnej opcji "lokata na start"
    > Czy w tym ukladzie maja skladac wniosek, tak jakby byli "nowymi klientami"
    > na te 9 lokat ?

    niestety, to chyba te 14dni od założenia pierwszej lokaty na start, również
    tej starej :(

  • 18. Data: 2011-06-27 13:00:01
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]

    > start"
    > po wejsciu w lokaty nie ma dostepnej opcji "lokata na start"

    Ja miałem juz kiedyś lokatę "na start" i u mnie obecnie opcja lokaty na
    start jest.

    wiatrak

  • 19. Data: 2011-06-27 13:04:27
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-06-27 12:13, Waldek pisze:

    > Ale hmm jesli miales juz lokate na start to chyba nie przejdzie
    > bo o ile pamietam mozna bylo zalozyc tylko raz i tylko 1 po zalozeniu konta
    > teraz jest 10 ale mozliwe ze tylko dla nowych klientow.
    >
    > Gdyby sie udalo to daj znac - moze tez skorzystam - 6,45 jest atrakcyjne
    > na dzis :)

    Miałem już lokatę na start i teraz po zalogowaniu znowu mogę składać
    wnioski na taką lokatę. Złożyłem dwa i dostałem emaile z
    potwierdzeniami tych wniosków.

  • 20. Data: 2011-06-27 13:16:46
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Bogdan B." <g...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Miałem już lokatę na start i teraz po zalogowaniu znowu mogę składać
    > wnioski na taką lokatę. Złożyłem dwa i dostałem emaile z
    > potwierdzeniami tych wniosków.

    Tez mialem i obecnie nie ma
    - wiec piernik wie wg. jakiego klucza to dziala ;P