  • 1. Data: 2015-10-28 12:10:40
    Temat: Getiny i inne klony i ich polityka?
    Od: Jan <j...@s...pl>

    Miałem konta w "klonach", Jak je zakładałem to były bezpłatne, bez
    jakichś dodatkowych opłat.
    Co powstawał nowy klon to warunki tam były lepsze od poprzednich więc
    zakładałem kolejne konto.
    Ostatnio konta mi scalono i wprowadzono opłaty. Są dodatkowe warunki
    zwalniające ale trudno je spełnić na wszystkich kontach.
    Teraz promują konto UP i aby tam mieć korzystne warunki należy pozostałe
    polikwidować.
    Jaki cel miało wcześniej tworzenie warunków do powstawania kolejnych
    kont a teraz preferowanie ich zamykania. (nie są to konta na które nie
    ma wpływów)?

  • 2. Data: 2015-10-28 12:21:37
    Temat: Re: Getiny i inne klony i ich polityka?
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "Jan" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Jaki cel miało wcześniej tworzenie warunków do powstawania kolejnych kont
    > a teraz preferowanie ich zamykania. (nie są to konta na które nie ma
    > wpływów)?

    celem było podbicie statystyk ilości rachunków oraz zainkasowanie przyszłych
    prowizji od nich.

    Jak zawsze.

  • 3. Data: 2015-10-28 14:45:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 28 Oct 2015 12:10:40 +0100, Jan napisał(a):
    > Jaki cel miało wcześniej tworzenie warunków do powstawania kolejnych
    > kont a teraz preferowanie ich zamykania. (nie są to konta na które nie
    > ma wpływów)?

    No jak to jakie - najpierw trzeba zdobyc klientow, a potem ich doic
    :-)

    Czasy sie zmienily, banki musza szukac nowych dochodow i ciac koszta.

    No i to jednak spolki gieldoww, wiec mimo wspolnego akcjonariusza
    kazdza formalnie pracuje dla siebie ...

    J.

  • 4. Data: 2015-10-28 17:18:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1x5ponqmu6j93.3f22jn4gjtxq$....@4...net

    > No jak to jakie - najpierw trzeba zdobyc klientow, a potem ich doic

    Więc mnie traktują jak klienta?
    Mnie płacą (i to nieźle) zamiast doić?!

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2015-10-28 18:22:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n0qslp$ppr$...@n...news.atman.pl

    > "J.F." 1x5ponqmu6j93.3f22jn4gjtxq$....@4...net

    > Więc mnie traktują jak klienta?

    + Więc mnie nie traktują jak klienta?

  • 6. Data: 2015-10-28 23:39:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 28 Oct 2015 17:18:02 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." 1x5ponqmu6j93.3f22jn4gjtxq$....@4...net
    >
    > Więc mnie traktują jak klienta?
    > Mnie płacą (i to nieźle) zamiast doić?!

    Traktuja traktuja - myslisz ze czemu ci placa ?

    Tylko ty jestes zly klient i nie dajesz sie wydoic :-)
    A kto tam zreszta wie - moze i dajesz im zarobic wiecej niz ci placa
    :-)

    J.

  • 7. Data: 2015-10-29 01:53:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1...@4...net

    > A kto tam zreszta wie - moze i dajesz im zarobic wiecej niz ci placa

    Prawidłowo -- dzielą się ze mną zyskiem czerpanym dzięki mnie.
    Biblijne dzielenie 5 chlebów i 5 rybek pomiędzy 5 tysięcy ludzi
    dające 5 koszy ułomków...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'