  • 1. Data: 2013-04-30 08:38:09
    Temat: Giełda + systemy pod Linuxem?
    Od: marek <marek>

    Interesuje mnie giełda i gra systemami. Czy są jakieś sensowne programy
    umożliwiające pisanie własnych systemów i działające pod Linuxem?
    Najlepiej sprzęgnięte z jakimś systemem automatycznego składania zleceń
    przez plugin lub natywnie. Nie mam ograniczeń co do rynków lub biura,
    system to system, tak więc wszelkie set-upy mile widziane, polskie,
    zachodnie, forex itp., wysłucham wszelkich propozycji które działają w
    praktyce.

    Marek

  • 2. Data: 2013-04-30 19:23:15
    Temat: Re: Giełda + systemy pod Linuxem?
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    > system to system, tak więc wszelkie set-upy mile widziane, polskie,
    > zachodnie, forex itp., wysłucham wszelkich propozycji które działają w

    Cały świat jedzie tera na Windowsie który kosztuje tera z 300-400 PLN a ty
    jak ten Filip z konopii chcesz podbić rynek na Linuksie ?. Ja rozumię, że
    można nie lubić Bilaa Geatsa i Microsoftu, ale twoje poszukiwanie rozwiązań
    na linuksie przypomina mi trochę granie przeciw trendowi ...

    Po jaki chu... kopać się z koniem ....... Nie łatwiej zainstalować piracką
    windę, ZNALEŚĆ NA NIEJ ZARABIAJĄCY SYSYTEM który w jeden dzień zarobi na
    tego legala ...

    Endriu

  • 3. Data: 2013-04-30 20:00:21
    Temat: Re: Giełda + systemy pod Linuxem? [advocacy]
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    "Endriu" <p...@i...pl> pisze:

> [...]
    >
    > Po jaki chu... kopać się z koniem ....... Nie łatwiej zainstalować
    > piracką windę, ZNALEŚĆ NA NIEJ ZARABIAJĄCY SYSYTEM który w jeden dzień

    Czyli ty nie jesteś z tych co wierzą że najprościej jest dostosować coś
    pasującego dobrze by pasowało lepiej/perfekcyjnie przez względnie
    niewielkie zmiany? [Przyjść na zasadniczo/niemalże gotowe]

    A to da się robić na sofcie z upublicznionymi kodem źródłowym i prawem
    do jego modyfikowania.

    --
    A. Filip
    Stary, a głupi.