  • 1. Data: 2003-09-22 21:07:44
    Temat: Gliwice - Lukas - Euronet
    Od: "zd" <z...@W...onet.pl>

    Czy ma ktoś doświadczenia z używaniem VE Lukasa w bankomacie Euronet przy
    Multibanku? Konkretnie - czy jest on bezprowizyjny? Bo w kilku przypadkach
    stwierdziłem, że bywa różnie :-o

  • 2. Data: 2003-09-23 11:47:28
    Temat: Re: Gliwice - Lukas - Euronet
    Od: "opolanin" <o...@p...fm_NO-SPAM_>

    Użytkownik "zd" <z...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przy
    > Multibanku? Konkretnie - czy jest on bezprowizyjny? Bo w kilku

    Potwierdzam, podobna sytuacje mialem w Euronecie w Krakowie.
    Konto pro i pobrali prowizje 4.00 pln.
    Zlozylem reklamacje i czekam.

    opolanin

  • 3. Data: 2003-09-23 12:47:17
    Od: "Bartosz Kwiatkowski" <b...@i...pl>

    "opolanin" <o...@p...fm_NO-SPAM_> wrote in message
> [...]
    > przy
    > przypadkach
    >
    > Potwierdzam, podobna sytuacje mialem w Euronecie w Krakowie.

    Zgadza sie - tak samo bylo w Bytomiu w markecie ELEA (ul. Kolejowa 52).
    Pobrali nieslusznie (e-Konto PRO) prowizje 6 zl. Bankomat podobno nie byl na
    ich wykazie. Dziwne bo tydzien wczesniej nie pobrali prowizji :)
    Zlozylem w zeszla srode reklamacje (faksem) i na razie czekam.

    Bartek

  • 4. Data: 2003-09-23 15:17:09
    Od: "zd" <z...@W...onet.pl>

> [...]
    > ich wykazie. Dziwne bo tydzien wczesniej nie pobrali prowizji :)
    > Zlozylem w zeszla srode reklamacje (faksem) i na razie czekam.

    To dziwne, bo w wykazie dla Bytomia:
    http://www.lukasbank.com.pl/placowki_bankomaty.asp
    ten bankomat przy kolejowej 52a jest wykazany jako BEZPROWIZYJNY.

    Coś w takim razie szwankuje w Lukasie: albo technika (program naliczający),
    albo człowiek - jeśli to ręcznie robione :(

  • 5. Data: 2003-09-23 16:37:05
    Od: "opolanin" <o...@p...fm_NO-SPAM_>

    > Coś w takim razie szwankuje w Lukasie: albo technika (program
    naliczający),
    > albo człowiek - jeśli to ręcznie robione :(

    A kiedy robiliscie te wyplaty bo ja 2003-09-15.
    Moze wtedy cos nawalilo w eutonecie lub w lukasie.

    pozdrawiam
    opolanin

  • 6. Data: 2003-09-23 19:30:16
    Od: "zd" <z...@W...onet.pl>

    > A kiedy robiliscie te wyplaty bo ja 2003-09-15.
    > Moze wtedy cos nawalilo w eutonecie lub w lukasie.

    Ja wypłacałem 2003-09-16, a więc b.blisko Twojej transakcji. Być może
    przypuszczenie jest słuszne...

    Dziś złożyłem reklamację, czekam na odzew.