  • 11. Data: 2009-03-26 11:06:27
    Temat: Re: Globalne ocieplenie zostało zatrzymane przez pieniądze podatników
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Bugatti <s...@m...pl> napisał(a):

    > http://wiadomosci.onet.pl/1939257,12,item.html
    >
    > "Według Roya Spencera, klimatologa pracującego wcześniej dla NASA, który
    > przeanalizował dane z ostatnich pięciu lat, globalny poziom temperatur
    > spada.

    Nie słuchaj go. Słuchaj Zaleskiego od ekopogody. Wczoraj w radio tłumaczył,
    że ochłodzenie wynika z ocieplenia. :-)

    kc

  • 12. Data: 2009-03-26 11:46:16
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    kc <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    A propos ekologii, to powinno się pokazać wszystkim nawiedzonym ekologom.
    Może puknęliby się w głowy. Nie na temat giełdy, ale super, warto zobaczyć.
    Tylko dla znających angielski.

    http://tinyurl.com/3c3atx

    kc

  • 13. Data: 2009-03-26 23:02:17
    Temat: Re: Globalne ocieplenie zostało zatrzymane przez pieni?dze podatników
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Greg" <m...@g...pl> napisał

    > I nie ma kolektóów słonecznych.
    > I elektrowni wodnych.

    to akurat jest, Ale to nie jest energia za darmo.

    Protz

  • 14. Data: 2009-03-28 18:04:44
    Od: "root" <r...@v...pl>

    > Dane sugerują, że w przyszłości Ziemię czeka globalne ochłodzenie, a nie
    > ocieplenie - dodaje."

    Jezu! zebyscie przynajmniej czytali wolno i ze zrozumieniem a nie powtarzali
    bezmyslnie co wam niedouczone pismaki wtykaja. Znaczna czesc Europy i USA
    czeka epoka lodowcowa wlasnie z powodu ( sic!) ocieplenia czyli zwiekszenia
    temperatury o kolejne 0,6,-0,8 stopnia. Tych 0,8 stopnia nikt nie poczuje
    ale z tego powodu potem nadejdzie gwaltowne oziebienie. Efekt cieplarniany
    jest przyczyna a ochlodzenie - skutkiem.

    > Banda oszustów dostała już tyle kasy od UE że teraz mogą z uśmiechem na
    > twarzy mówić to co było wiadome od lat...
    > Za niedługo pewnie będzie nowa fala walki z globalnym oziębieniem...

    Co do tego czy efekt cieplarniany jest powodowany glownie przez przemysl czy
    nie ma on wiekszego znaczenia (w porownaniu np. wulkanami) zdania sa
    podzielone. Tu mozna polemizowac, ale blagam nie mieszajcie przyczyny i
    skutku.

    pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-03-29 08:45:15
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Generalnie myslę, że globalne ocieplenie od momentu poprzedniego
    zlodowacenia zostało spowodowane przez transfer CO2 kanałem czasowym z XX
    wieku w poprzedni okres 100k lat.

    Skala tego kitu jest przerażająca.

  • 16. Data: 2009-03-29 09:15:20
    Od: sorden <s...@w...pl>

    skippy wrote:

    > Generalnie myslę, że globalne ocieplenie od momentu poprzedniego
    > zlodowacenia zostało spowodowane przez transfer CO2 kanałem czasowym z XX
    > wieku w poprzedni okres 100k lat.
    >
    > Skala tego kitu jest przerażająca.

    Od kilku lat mamy globalne ochodzenie, i co teraz ? ;d

    --
    in

  • 17. Data: 2009-03-29 09:35:07
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "skippy" <m...@o...the.moon> pisze:

    > Generalnie myslę, że globalne ocieplenie od momentu poprzedniego
    > zlodowacenia zostało spowodowane przez transfer CO2 kanałem czasowym z XX
    > wieku w poprzedni okres 100k lat.
    >
    > Skala tego kitu jest przerażająca.

    Kto prosi o *gigantyczne* wydatki a potem się okazuje że miał mniej
    racji niż sam *uparcie* twierdził sam się na śmiesznoś wystawia/wystawił.

    Wiec najlepszą metodą jest pedantyczne zbieranie "prognoz" i ich
    *BEZLITOSNE* punktowanie po kilku/kilkunastu latach.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Jaka potrawa jest najsmaczniejsza? Ta, którą się je o głodzie.