  • 1. Data: 2004-11-23 00:59:31
    Temat: Glosowanie - dzisiaj konczymy.
    Od: andy_k <a...@a...org>

    Dzisiaj 23-11-04 o polnocy konczymy glosowanie:
    http://glennowa.friendpages.com

    Ciekawe ile osob bez zagladania do wynikow zgadnie, ktory pseudonim
    aktualnie zwycieza w glosowaniu. :)

    Dla niezorientowanych o co chodzi podaje link:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.b
    iznes.banki&aid=33252082

  • 2. Data: 2004-11-23 05:54:58
    Temat: Re: Glosowanie - dzisiaj konczymy.
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    andy_k <a...@a...org> zapodał(a):

    > Dzisiaj 23-11-04 o polnocy konczymy glosowanie:
    > http://glennowa.friendpages.com
    >
    > Ciekawe ile osob bez zagladania do wynikow zgadnie, ktory pseudonim
    > aktualnie zwycieza w glosowaniu. :)

    Kiedy głosowanie nad Twoim nickiem?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2004-11-23 10:42:25
    Od: "Marvin" <u...@p...fm>

> [...]
    > aktualnie zwycieza w glosowaniu. :)
    >
    > Dla niezorientowanych o co chodzi podaje link:

    Dziwne, ja nigdy nie miałem wątpliwości że czytam posty napisane przez
    kobietę. Nie zauwazyłem też, aby ona się podpisywała imieniem, a ty je
    podajesz na tej stronce. Masz na to jej zgodę? Dla mnie wyglada to, jakbyś
    jej po prostu dokuczał.
    Marvin

  • 4. Data: 2004-11-23 11:06:43
    Temat: Żenada, stary...
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    ...i tylko tyle.

    Jacek

  • 5. Data: 2004-11-23 13:38:43
    Temat: Re: Żenada, stary...
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ...i tylko tyle.

    To sie podobno powinno pisac: żenua
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2004-11-23 14:02:27
    Temat: No to żenua
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    OKI? ;-)

    Jacek

  • 7. Data: 2004-11-23 15:47:04
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Tue, 23 Nov 2004 06:54:58 +0100, "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>
    wrote:

    >Kiedy głosowanie nad Twoim nickiem?

    Z nim nie ma problemow takich jak z nickiem Glenn.

  • 8. Data: 2004-11-23 15:53:46
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Tue, 23 Nov 2004 11:42:25 +0100, "Marvin" <u...@p...fm> wrote:

    >Dziwne, ja nigdy nie miałem wątpliwości że czytam posty napisane przez
    >kobietę. Nie zauwazyłem też, aby ona się podpisywała imieniem, a ty je

    Ciesze sie, ze Ty nie, ale zobacz w archiwum ile osob mialo. Glenn sie
    powoluje, ze moze to byc tez imie kobiece, ale ona je wziela od faceta, a nie
    kobiety. Malo kto z Polakow o tym wie, ze to moze byc rowniez imie kobiece,
    zreszta po co wprowadzac ludzi w blad, u nas rzadko takie same imiona sa dla
    obojga plci, wyjatkiem jest np. Maria, ale nie spotkalem jeszcze przypadku, zeby bylo
    ono uzywane jako pierwsze imie dla faceta, zatem musi to byc bardzo rzadkie.

    >podajesz na tej stronce. Masz na to jej zgodę? Dla mnie wyglada to, jakbyś

    Posrednio tak, gdyz napisala wyraznie, ze bez problemow kazdy moze sobie
    znalezc jej imie w internecie, a to znaczy ze go nie ukrywa, ze traktuje je
    jako rzecz "publiczna".

    >jej po prostu dokuczał.

    Eee tam, wydaje Ci sie.