  • 1. Data: 2005-04-28 09:10:00
    Temat: Godziny sesji w PKO BP i Inteligo. Czy są identyczne?
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl>

    Witam! Na stronie Inteligo znalazłem poprzez Google następujące godziny
    sesji Elixiru:

    Przelewy wychodzące
    1 sesja - do 8:00
    2 sesja - do 12:00
    3 sesja - do 15:00

    Przelewy przychodzące
    1 sesja - od 11:30
    2 sesja - od 15:30
    3 sesja - od 17:30

    Teraz mam pytanie. Mianowicie chciałbym zapytać, czy godziny sesji w PKO BP
    i Inteligo są dokładnie takie same. Na zdrowy rozum powinny być identyczne
    ze względu na to, że PKO BP prowadzi konta Inteligo, zaś Inteligo jest
    pośrednikiem między PKO BP a klientem (o ile wiem Inteligo nie ma licencji
    bankowej, ale może się mylę).