  • 11. Data: 2006-03-15 23:30:59
    Temat: Re: Godziny sesji w bankach. Gdzie?
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    jareka napisał:
    > Czy wiecie gdzie uciekła taka fajna strona z czasami sesji w bankach?
    > Była tu: http://www.freeshell.eu.org/miernik/pl-bank-acc-para
    m_pl.php
    > ale już nie ma, a google nie bardzo się kwapią coby pomóc ...

    Nie ma i nie będzie jej już na tym serwerze. Sam ją tam umieszczałem,
    ale z przyczyn ode mnie niezależnych WWW zostało wyłączone. Jak Miernik
    naniesie poprawki do tabeli to poszukam jakiegoś miejsca w Sieci co by
    dłużej sobie powisiały te informacje.

    K.

  • 12. Data: 2006-03-16 12:57:20
    Od: " Aneczka" <a...@W...gazeta.pl>

    Miernik <m...@f...org> napisał(a):

    > Poza tym informacje tam podane sÄ&#65533; jakieĹ&#65533; dziwne, w wielu
    przypadkach
    > notka "Aby przelew wyszedĹ&#65533; tego samego dnia, musi zostaÄ&#65533; zlecony dp
    > godziny" i tu podana godzina inna niĹź godzina godzina ostatniej sesji
    > wychodzÄ&#65533;ce, zwykle trochÄ&#65533; wczeĹ&#65533;niejsza. To jest
    jakieĹ&#65533; nieporozumienie.
    > Nie mĂłwiÄ&#65533;c o tym Ĺźe przy kilku bankach wystÄ&#65533;puje ze 4 lub 5
    sesji,
    > gdzieniegdzie w ogĂłle nic siÄ&#65533; kupy nie trzyma...

    Chyba częściowo są zamienione godziny wychodzenia z godzinami przychodzenia.
    Ale co do "musi zostać zlecony do..." to akurat jest prawda. Jeśli nic się nie
    zmieniło, to zlecenie przelewu z Banku Pocztowego po 13:00, skutkuje wyjsciem
    przelewu w dniu następnym, podobnie w ING mieli godzinę o chyba 10-15 minut
    wcześniejszą niz sesja (nie wiem czy na tamtej stronie jest dobra, więc nie
    cytuję, ale znam to z właśnych kontaktów z ING).

    Pozdrówki,
    Aneczka

  • 13. Data: 2006-03-16 13:48:11
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Aneczka <a...@w...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > Pocztowego po 13:00, skutkuje wyjsciem przelewu w dniu następnym,
    > podobnie w ING mieli godzinę o chyba 10-15 minut wcześniejszą niz

    Ale to znaczy że właśnie łamanie sesji w tym banku jest o tej 13-tej, a
    ta druga godzina 15 minut później nie ma żadnego sensu. Sesje
    rozpoczynają się w KIR o 9:30, 13:30 i 16:00 i jest to identyczne dla
    wszystkich banków, a banki oczywiście muszą ustalić graniczną godzine
    wcześniej aby mieć czas na przetworzenie danych, i ta wcześniejsza
    godzina jest specyficzna dla danego banku i jest godziną "łamania
    sesji". Podawanie innej godziny III-sesji w danym banku (w domyśle
    łamania sesji, bo nic innego nie ma znaczenia) i innej godziny do której
    można zlecać przelewy by wyszły tego samego dnia jest jakimś błędem,
    nieporozumieniem, nie ma to sesnu.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en

  • 14. Data: 2006-03-16 17:45:15
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Mar 2006 20:38:49 +0100, Miernik napisał(a):

    > http://emespe.net.pl/index.php?art=287 jeżeli już, po co przechodzić
    > przez jakieś przekierowanie?

    Ja chce wiedziec ile osob weszlo na daną stronę z mojego polecenia. A dla
    uzytkownikow jest to praktycznie niezauwazalne.

    Pozdrwiam,
    BW.
    http://www.bwportal.pl
    Twoje finanse...