-
11. Data: 2011-09-15 21:39:45
Temat: Re: Gold w polbanku
Od: "Waldek" <s...@n...cpam>
Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości
news:j4t8h1$sb3$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Radex <r...@n...pl> wrote on 2011-09-15_18:20
>> W dniu 2011-09-15 13:32, Waldek pisze:
> ...
>>> A moglbys rozwinac ta godzinna szarpanine?
>> Złapałem gumę, dzwonię pod odpowiedni numer - pani pyta się o
>> pesel, nr rejestracyjny samochodu, nr vin, odległość od
>> miejsca zamieszkania, ma oddzwonić jak sprawdzi czy mam prawo
>> do pomocy. Po pół godziny dzwonię bo nikt do mnie nie
>> oddzownił. Pani twierdzi, że nadal sprawdzają, po godzinie
>> oddzwania i mówi, że nie udało się jej sprawdzić jakie
>> świadczenia są mi należne.
>
> No, to wypadałoby złożyć reklamację - z winy usługodawcy nie
> mogłeś skorzystać z należnej usługi.
>
Albo trafił na wyjątkowego tępaka który nie potrafił przez godzine
przeczytac
zakresu swiadczenia assistance ... ze zrozumieniem ;P
Wniosek - chyba warto miec regulamin gdzies w aucie .... na wszelki wypadek
;)
-
12. Data: 2011-09-15 21:48:05
Temat: Re: Gold w polbanku
Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
Dnia Thu, 15 Sep 2011 18:20:06 +0200, Radex napisał(a):
> bo nikt do mnie nie oddzownił. Pani twierdzi, że nadal sprawdzają, po
> godzinie oddzwania i mówi, że nie udało się jej sprawdzić jakie
> świadczenia są mi należne. Może przysłać lawetę, ale jak świadczenie mi
> się nie należy, to zobowiązuje się pokryć wszystkie koszty.
To i tak lepiej, niż moja próba skorzystania z assistance medycznego w
Raifim. Ja po niemożności weryfikacji usłyszałem wersję, że będę musiał
zapłacić od razu i mam im odesłać fakturę. OKDR robić takie "premium".
Na szczęście miałem backup w postaci karty mBanku.
--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl
-
13. Data: 2011-09-16 07:27:53
Temat: Re: Gold w polbanku
Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
> W sumie skusilo mnie nawet nie tyle 1% cb, co dosc obszerny pakiet
> ubezpieczen - podrozny i "prestiz" assistance ;)
>
> No i tu pytanie do kolektywu grupowego, czy faktycznie w razie problemow
> mozna liczyc na to ubezpieczenie i pomoc (ktos korzystal ?)
> czy jest to raczej "niezyciowy marketing", bo wykluczen jest IMO dosc sporo
> ;)
> Np. AGD po gwarancji ale < 5lat ... gdzie bywa ze 5 lat to czesto wlasnie
> okres gwarancji :)
> Ciekawe np. ile musialbym czekac na pomoc gdyby mi braklo paliwa w trasie
> .... albo zlapal 2 "kapcie" jednoczesnie LOL
Ubezpieczenie podróżne jest jak najbardziej w porządku. Nie powinno
być problemu z organizacją leczenia, czy ze zwrotem pieniędzy w
przypadku opóźnienia lotu czy bagażu.
Jeżeli chodzi o sprzęt AGD, to rzeczywiście trochę słabo, bo w Mondial
Assistance naprawiają sprzęt do 8 lat.
Tak czy inaczej, możesz też potraktować to Assistance jako dobre
źródło fachowców, bo bez względu na to, ile lat ma sprzęt, kontakt
dostajesz.
Poza tym, asssistance domowy jest dobry. Niedalej jak w lipcu miałem
przeciek z zaworu doprowadzającego wodę do pralki. Zapłaciłem tylko za
materiał, czyli za nowy zawór, a za materiały dodatkowe i usługę nie
zapłaciłem.