-
1. Data: 2004-06-01 23:30:16
Temat: Gówno nie bank - INTELIGO
Od: "arkom" <a...@s...home.pl>
Witam. Właśnie dzis z okazji dnia dziecka postanowilem kupic mojemu synkowi
prezencik. Pojechalismy razem do sklepu , On sobie wybrał , lecz z powodu
braku gotówki udalismy sie do bankomatu. Wielkie bylo moje zdziwienie iz nie
moge wybrac pieniazkow i kupic Synkowi prezentu przez jak mi sie wydawalo
dobry i powazny bank.
Uratowalem sytuacje i pozyczylem 250 zl od kolegi , ale jak bym nie mogl
pozyczyc to moj 7 letni synek chyba by sie na mnie zawiodl..
Wiem ze na pewno wiele dzieciakow sie zawiodlo przez ten "bank".
PS.
Moze jako rodzice wystapimy przeciw temu. W koncu to nasze pieniadze , a
ktos odebral nam mozliwosc zrobienia prezentu dla dziecka.
???
-
2. Data: 2004-06-01 23:33:23
Temat: Re: Gówno nie bank - INTELIGO
Od: "..:: Miłosz ::.." <h...@w...pl>
Użytkownik "arkom" napisał w wiadomości
> Witam. Właśnie dzis z okazji dnia dziecka postanowilem kupic mojemu
synkowi
> prezencik. Pojechalismy razem do sklepu , On sobie wybrał , lecz z powodu
> braku gotówki udalismy sie do bankomatu. Wielkie bylo moje zdziwienie iz
nie
> moge wybrac pieniazkow i kupic Synkowi prezentu przez jak mi sie wydawalo
> dobry i powazny bank.
> Uratowalem sytuacje i pozyczylem 250 zl od kolegi , ale jak bym nie mogl
> pozyczyc to moj 7 letni synek chyba by sie na mnie zawiodl..
> Wiem ze na pewno wiele dzieciakow sie zawiodlo przez ten "bank".
> PS.
> Moze jako rodzice wystapimy przeciw temu. W koncu to nasze pieniadze , a
> ktos odebral nam mozliwosc zrobienia prezentu dla dziecka.
> ???
A ja do teraz zastanawialem sie czego nic mi mama nie kupila... ;))
--
Miłosz
* www.dj.milosz.prv.pl * www.milosz.spec.pl *
* www.megastacja.pl * Numer GG: 2019 *
* www.megastacja.pl - New Design ! *
-
3. Data: 2004-06-01 23:37:07
Temat: Re: Gówno nie bank - INTELIGO
Od: "arkom" <a...@s...home.pl>
> A ja do teraz zastanawialem sie czego nic mi mama nie kupila... ;))
>
Juz wiesz. Ma konto w Inteligo :P
-
4. Data: 2004-06-01 23:46:24
Temat: Re: Gówno nie bank - INTELIGO
Od: " Zowix" <z...@N...gazeta.pl>
Czlowieku , daj juz sobie spokoj. Zaczynasz lekko przynudzac. Juz pisales
dzisiaj o tym (nawet dwukrotnie)
Nie pasuje, zamknac konto i zegnamy.
I pozwol ze wyraze swoja opinie.
Brawo dla tego banku. Sprężono się, trochę wysilku, trochę bolu i po 24 h
udalo sie "scalic" dwa systemy i w tej chwili zarowno serwis www, wap, sms
oraz IVR dzialaja bez jakiegokolwiek problemu. Przelewy zaplanowane na dzien
dzisiejszy zarowno wplynely na konto jak i wyszly z niego.
Jak juz ktos wczesniej pisal, wystarczy sobie przypomniec co sie dzialo
wowczas, gdy laczyl sie BPH z PBK, gdy zmieniali na nowego Sezama, gdy
Fortis (chyba??? - niestety pamiec zawodna) mial przerwe konserwacyjna,
ktora trwala blisko tydzien.
Poza tym jak juz pisalem informacja o polaczeniu i trudnosciach wisiala na
stronie glownej juz od kilku dni, poza tym inteligo rozeslalo poczta
elektroniczna informacje. Trzeba bylo pomyslec i dzin wczesniej przelac
troszke pieniazkow na inne konto badz wyplacic troche gotowki.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
5. Data: 2004-06-01 23:49:58
Temat: Re: Gówno nie bank - INTELIGO
Od: "arkom" <a...@s...home.pl>
\> Czlowieku , daj juz sobie spokoj. Zaczynasz lekko przynudzac. Juz pisales
> dzisiaj o tym (nawet dwukrotnie)
> Nie pasuje, zamknac konto i zegnamy.
> I pozwol ze wyraze swoja opinie.
Gdzie widziałes juz moje 2 posty. Moze masz rozdwojenie jaźni co ??
-
6. Data: 2004-06-01 23:56:08
Temat: Re: Gówno nie bank - INTELIGO
Od: "..:: Miłosz ::.." <h...@w...pl>
Użytkownik " Zowix" napisał w wiadomości
> i w tej chwili zarowno serwis www, wap, sms
> oraz IVR dzialaja bez jakiegokolwiek problemu.
Owszem ! Ale nadanie nowego PIN'u ? Dalej:
"Transakcja nie może zostać zrealizowana.
Spróbuj ponownie. Jeśli błąd powtórzy się, zadzwoń do konsultanta
Inteligo pod numerem 0 800 121 121 lub (081) 535 67 89.
"
--
Miłosz
* www.dj.milosz.prv.pl * www.milosz.spec.pl *
* www.megastacja.pl * Numer GG: 2019 *
* www.megastacja.pl - New Design ! *
-
7. Data: 2004-06-02 00:01:52
Temat: Re: Gówno nie bank - INTELIGO
Od: " Zowix" <z...@N...gazeta.pl>
A co pisze na glownej stronie?
"Serwisy transakcyjne są już dostępne. Ze względu na trwające aktywacje
klientów e-PKO system Inteligo jest obecnie znacznie obciążony i działa
wolniej. W tej chwili nie jest możliwe aktywowanie i korzystanie z kart
Inteligo Visa Electron. Za wszelkie utrudnienia uprzejmie przepraszamy."
Skoro nie jest mozliwa aktywacja i obsluga kart to tym samym nadanie PINu
karcie.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
8. Data: 2004-06-02 00:06:22
Temat: Re: Gówno nie bank - INTELIGO
Od: "..:: Miłosz ::.." <h...@w...pl>
Użytkownik " Zowix" napisał w wiadomości
> Skoro nie jest mozliwa aktywacja i obsluga kart to tym samym nadanie PINu
> karcie.
Ciekawe jak dlugo ? :(
--
Miłosz
* www.dj.milosz.prv.pl * www.milosz.spec.pl *
* www.megastacja.pl * Numer GG: 2019 *
* www.megastacja.pl - New Design ! *
-
9. Data: 2004-06-02 00:06:34
Temat: Re: Gówno nie bank - INTELIGO
Od: "arkom" <a...@s...home.pl>
> A co pisze na glownej stronie?
Jest napisane. Buraku :)
-
10. Data: 2004-06-02 00:08:52
Temat: Re: Gówno nie bank - INTELIGO
Od: "..:: Miłosz ::.." <h...@w...pl>
Użytkownik "arkom" napisał w wiadomości
> Jest napisane. Buraku :)
Hihi... :)))
--
Miłosz
* www.dj.milosz.prv.pl * www.milosz.spec.pl *
* www.megastacja.pl * Numer GG: 2019 *
* www.megastacja.pl - New Design ! *