  • 1. Data: 2005-10-04 21:24:21
    Temat: HBCI
    Od: anonim <***com@mail.com>

    cześć
    czy któryś bank w Polsce wspiera komunikację z programami innymi niż
    przeglądarka?
    kiedyś ING rozprowadzał HomeCash (lub MultiChash), nie wiem jednak
    czy dalej wspierają komunikacje z tym softem.

  • 2. Data: 2005-10-05 11:18:06
    Temat: Re: HBCI
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 4 Oct 2005 23:24:21 +0200, anonim <***com@mail.com> wrote:

    >czy któryś bank w Polsce wspiera komunikację z programami innymi niż
    >przeglądarka?
    >kiedyś ING rozprowadzał HomeCash (lub MultiChash), nie wiem jednak
    >czy dalej wspierają komunikacje z tym softem.
    ING - MultiCash
    PeKaO SA - Proffice (MultiCash)

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?

  • 3. Data: 2005-10-05 18:28:01
    Od: "Ksieciuniu6" <k...@o...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > ING - MultiCash
    > PeKaO SA - Proffice (MultiCash)
    >
    > WAM
    > --
    > Sylwester 2005!
    > Może nad morze?
    > http://www.nadmorze.pl

    PKO BP S.A. - MultiCash i Kontakt(rodzimy produkt Softbanku)

    ksieciuniu6