  • 1. Data: 2011-12-29 21:34:04
    Temat: Harmonicznie topimy kapitał część 3
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    chyba jestem pijany bo spadłem z fotela buhahahahahaha

    gosciu o nicku Adam11, podsumował towarzystwo grupujące się wokoło
    harmonika, cytuję :

    "Czy to forum dawców kapitału? "

    ja pierdolę samo sedno

    wypadało mi tylko stwierdzić że dają kapitał leszczyny jak rasowe
    sucze du....y, zapewne harmonik za chwilę wytnie nasze posty, trudno

    harmonik dzisiaj zmienił view na rynki, do dzisiaj wszystko rosło, od
    dzisiaj wszystko ma spadać buhahahahaha

    http://www.harmonictrading.pl/2011/12/29/charakterys
    tyczne-podobienstwa/#disqus_thread

  • 2. Data: 2012-02-20 16:44:16
    Temat: Re: Harmonicznie topimy kapitał część 3
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    Dawcom od harmonika wali już w dekiel

    .niejaki Armithrone pisze

    "dołek usdpln wypadnie między 2.39 a 2.52 - to narazie gdybanie
    jednak, bardziej mnie data interesuje, pozdrawiam "

    przewodnik dawców wturuje, cytuję:

    "Armithrone
    Witam
    Przyglądam się tej parze bardzo uważnie :). Do lata i jesieni daleka
    droga, ale jesteśmy w jednej drużynie widzę."

    no wali w dekiel buhahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • 3. Data: 2012-02-20 16:45:29
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    sam przewodnik nie jest lepszy, dzisiaj pisze buhahahahaaaaaaaaaaaa

    Zbadałem też EURUSD w długim terminie i w mojej ocenie trwająca od
    13.01.2012 fala wzrostowa potrwa do października 2012 roku.

    panienki uważajcie na ludzkie szaleństwo

  • 4. Data: 2012-02-22 21:33:14
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    w dniu dzisiejszym niejaki jankiel pyta Harmonika, cytuję:

    "Pawle piszesz że stoisz na 23011 dodajesz uzasadnienie dla czego tam
    i....... za godzinkę bach zakup po 2336 !
    Jak to rozumieć ??? o co chodzi ??? "

    koniec cytatu

    odpowiem za Harmonika:

    facet oszalał chyba, w grudniu chciał sprzedawać dołek, teraz chce jak
    oszalały kupować szczyt, dla kogo on pracuje i dlaczego chce utopić
    panienki ?

    Zaprawdę Harmonik, n ie idź tą drogą, kubeł zimnej wody na dekiel
    buhahahaha

  • 5. Data: 2012-02-23 16:57:17
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    ponieważ kulega harmonic czyli przewodnik stada dawców uwielbia
    kasować moje posty, przeniosę część naszej korespondencji tutaj

    nieznoszący bezlitosnej krytyki harmonic pisze do mnie ( jako
    bezlitośnie recenzującego jego pogrywanie wbrew trendowi), cytuję :

    Masz jeszcze tyle siły by po pracy w " dealingu" :) pisać takie
    bzdury, człowieku idź na to forum o którym tu piszesz. Zresztą już
    wkrótce się Ciebie pozbędę by nie tracić czasu i energii na usuwanie
    Twoich wydumanych wypocin. Masz jeszcze kilka dni.

    moja odpowiedź prostego wsioka (wsiok to JA )

    harmonic uwierz mi będę ciebie komentował do końca świata i jeden
    dzień dłużej buhahahaha, jesteś egzemplarzem nie do podrobienia,
    generalnie ludzie uczą się gry, robią postępy, ty sprzedajesz dołki i
    kupujesz szczyty w sposób dla coraz wiekszej grupy osób niezrozumiały,
    nie można być takim beztalenciem, po prostu nie można buhahaha, wróć
    chłopie do swoich ubezpieczeń w ingu i daj sobie luz z trajdem
    buhahahaha

    koniec cytatu

    mam nadzieję że harmonic odda swój kapitał w ciągu kilku miesięcy i
    nie będzie trzeba się zajmować szaleńczymi projekcjami spadków w
    dołkach i wzrostów na szczycie buhahahahaha w jego wykonaniu, czego
    Tobie harminiczny traderze życzę z całego serca

    najgorsze że utopisz też kapitał wpatrzonych w ciebie dawców z Twojego
    stadka buhahahahaha, szkoda ich

  • 6. Data: 2012-02-24 20:59:21
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > mam nadziej=EA =BFe harmonic odda sw=F3j kapita=B3 w ci=B1gu kilku miesi=EA=
    > cy i
    > nie b=EAdzie trzeba si=EA zajmowa=E6 szale=F1czymi projekcjami spadk=F3w w
    > do=B3kach i wzrost=F3w na szczycie buhahahahaha w jego wykonaniu, czego
    > Tobie harminiczny traderze =BFycz=EA z ca=B3ego serca
    >
    > najgorsze =BFe utopisz te=BF kapita=B3 wpatrzonych w ciebie dawc=F3w z Twoj=
    > ego
    > stadka buhahahahaha, szkoda ich

    Czarli, potrzeba ci trochę pokory, rynek cię jej nauczy. Co prawda nie życzę
    ci tego, ale po twoich wpisach widzę, że to nieuchronne.
    Jesteśmy teraz w fazie tzw. "korekty" (skąd ta nazwa? ktoś wie?). Korekta wg
    mnie to nic innego jak próba obejścia ważnego oporu (lub wsparcia).
    Wg mnie tym razem udana, chociaż 6 sesji temu Wig spadł trochę pod kreskę
    (tak, sześć, a nie dwie, chociaż 41307,89 > 41258,14). Ta sama kreska na
    poniedziałek to 41476,5.

    pozdrawiam
    kc

  • 7. Data: 2012-02-25 22:51:35
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    poniżej cytuję skutek rekomendacji harmonika:

    cytuję wpis gościa ze stada dawców:

    Witaj Pawle,
    Na wstępie wielkie dzięki za wspaniałego bloga, mało co się udzielam
    ale za to regularnie czytam. Proszę o analizę DSS, jestem już na
    sporym minusie i jak tak dalej pójdzie to mnie kobieta z domu wyrzuci,
    a może czekać do maja, mam spory kłopot.
    Pozdrawiam

    koniec cytatu buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • 8. Data: 2012-02-26 17:58:36
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > poni=BFej cytuj=EA skutek rekomendacji harmonika:
    >
    > cytuj=EA wpis go=B6cia ze stada dawc=F3w:
    >
    > Witaj Pawle,
    > Na wst=EApie wielkie dzi=EAki za wspania=B3ego bloga, ma=B3o co si=EA udzie=
    > lam
    > ale za to regularnie czytam. Prosz=EA o analiz=EA DSS, jestem ju=BF na
    > sporym minusie i jak tak dalej p=F3jdzie to mnie kobieta z domu wyrzuci,
    > a mo=BFe czeka=E6 do maja, mam spory k=B3opot.
    > Pozdrawiam
    >
    > koniec cytatu buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Ależ tu nie ma nic o tym, że wszedł w DSS na podstawie rekomendacji
    harmonika. Wszedł i szuka teraz u niego ratunku. Gdyby spytał mnie
    powiedziałbym mu, że przy podwójnym szczycie na tym papierze na 23.75, ma
    spore szanse spaść na 5,05. Ale niech nie sugeruje się tym co ktoś pisze w
    internecie, czy to jest harmonik, charlie czy kc.

    pozdrawiam
    kc

  • 9. Data: 2012-03-05 18:12:07
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    Ponieważ harmoniczny nieuk cenzuruje mnie zamieszczę tutaj przesłanie
    do niego:

    harmoniczny, nie martwi mnie to, martwie się że wyprowadzisz na
    manowce panienki (z pewnymi wyjątkami: baran, mart, dadzą sobie radę).

    przyslę ci OMC (o mało co - jak mawiają na mojej wsi ) traderze kartkę
    ze stemplem okolicznosciowym z Wall Street, wiem że dojdzie, ponieważ
    umieszczę adres nadawczy: nieuk harmoniczny, Poland
    buhahahahhaaaaaaaaa

    nie rozumiem jak po tylu latach "gry" nie zrobiłeś postępu, żadnego,
    to prawdziwa grecka tragedia

  • 10. Data: 2012-03-05 20:20:46
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 26 Lut, 18:58, " kc" <k...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > spore szanse spaść na 5,05. Ale niech nie sugeruje się tym co ktoś pisze w
    > internecie, czy to jest harmonik, charlie czy kc.

    Harmoniczny w panice kasuje moje posty zatem powtórzę

    sa łatwe pieniądze

    po wystawieniu drogich OW20O2200