  • 1. Data: 2004-03-04 15:49:03
    Temat: Hipoteczny kontratak w pkobp :)
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    PKO Bank Polski w ostatnich tygodniach wprowadził zmiany do oferty kredytów
    mieszkaniowych.

    Bank w ostatnich tygodniach gruntownie zmodyfikował ofertę kredytów
    mieszkaniowych. Zmiany oferty zostały dostosowane do obecnych trendów i
    tendencji panujących na rynku kredytów mieszkaniowych i nieruchomości.

    http://bankowy.wp.pl/wiadomosci.html?POD=7&wid=49810
    39
    http://www.kredytmieszkaniowy.pkobp.pl

  • 2. Data: 2004-03-04 19:05:55
    Temat: Re: Hipoteczny kontratak w pkobp :)
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > mieszkaniowych. Zmiany oferty zostały dostosowane do obecnych trendów i
    > tendencji panujących na rynku kredytów mieszkaniowych i nieruchomości.

    Nie jest to żaden kontratak (w domyśle obniżenie marży) tylko bardziej
    precyzyjny jej zapis w wysokości dotychczas stosowanej. Dokładniej do tej pory
    PKOBP reklamował, że marża wynosi od 1% . Teraz zdecydował się wreszcie
    powiedzieć prawdę i CHWAŁA mu za to. ((BZWBK znowu ropoczął swoją haniebną
    reklamę o kredytach oprocentowanych na poziomie 4,90% - jak długo można tak
    oszukiwać ludzi)

    Marża jest uzależniona od dwóch czynników
    I. wkład własny: 1 - do 20%, 2 - od 20 do 50%, 3- powyżej 50%
    II wielkość kredytu: A - do 30tys, B - od 30 do 100tys, C - powyżej 100tys.

    Jej wielkość jest następująca

    1A - 2,4%, 1B - 2,0%, 1C - 1,9%
    2A - 2,1%, 2B - 1,7%, 2C - 1,5%
    3A - 1,6%, 3B - 1,2%, 3C - 1,0%

    Przypominam , że oprocentowanie to WIBOR3M + marża.

    Tensor1

    PS. Wszystko co napisałem dotyczy kredytów w PLN.