  • 21. Data: 2012-01-26 21:25:29
    Temat: Re: Historyczne dane FW20
    Od: Wojciech <w...@g...pl>

    Dnia Wed, 25 Jan 2012 10:06:29 +0100, Zyga napisał(a):

    > Witam
    > Szukam danych wszystkich serii FW20 z ostatnich powiedzmy 5 lat, czyli
    > ~40 serii. Chodzi mi o dane dzienne: data, open i close, ewentualnie H i
    > L. W pliku/ plikach z których łatwo to zaimportuję do excela, np *.txt
    > Dane które znajduję w sieci to jeden dzień = jeden plik, czyli z pięciu
    > lat bym miał ponad tysiąc plików. Mi zależy na danych jedna seria =
    > jeden plik, albo jeden rok = jeden plik lub czymś w ten deseń.
    >
    > pzdr
    > Zyga

    http://bossa.pl/pub/futures/mstock/mstoldfut.zip
    poszczególne serie są w wersji tekstowej, więc edytujesz w dobrym edytorze
    tekstu i sobie kroisz jak tam chcesz.
    Student?

    --
    Pozdrawiam,
    Wojciech Filipek

  • 22. Data: 2012-01-26 21:57:13
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Tak sobie ubzdurałem. Może będzie na tej podstawie wiersze pisał lub
    > malował
    > obrazy. Może też ściągnąć na dysk i usunąć, i tak kilka razy dla
    > sprawdzenia
    > przepustowości łącza.

    Ech totus. Im starszy tym bardziej upierdliwy .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 23. Data: 2012-01-27 09:04:12
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-01-26 22:25, Wojciech pisze:
    > http://bossa.pl/pub/futures/mstock/mstoldfut.zip
    > poszczególne serie są w wersji tekstowej, więc edytujesz w dobrym edytorze
    > tekstu i sobie kroisz jak tam chcesz.

    o, super, tego szukałem. dzięki Wojtku.

    > Student?

    już dawno nie :)