  • 1. Data: 2002-09-10 06:59:41
    Temat: I co z tym Inteligo?
    Od: z...@p...onet.pl

    Ciekawi mnie co z tym Inteligo - czy rozmowy z PKO doprowadziły do jakiegoś
    finału czy nie?
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-09-10 07:08:56
    Temat: Re: I co z tym Inteligo?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ciekawi mnie co z tym Inteligo - czy rozmowy z PKO doprowadziły do
    jakiegoś
    > finału czy nie?
    > Wojtek

    :) Mnie ogolnie interesuje pewna rzecz - przycichlo ich biuro prasowe jako
    takie - i na pbb tez cicho jak makiem zasial - nie ma nic :)
    Nie to ze jakies teorie spiskowe, ale... :)

    W USA ponoc ponad 70% wiadomosci posrednio lub bezsposrednio ukazuje sie w
    prasie dzieki przeroznym agencjom rzadowym, samorzadpowym, agencjom PR itp.
    Czyli?? :)

    Moze to to?

  • 3. Data: 2002-09-10 07:14:31
    Od: "Mich" <p...@w...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ciekawi mnie co z tym Inteligo - czy rozmowy z PKO doprowadziły do
    jakiegoś
    > finału czy nie?
    > Wojtek
    >
    > --
    Klienci Inteligo juz prawie sa sprzedani :
    PB: PKO BP daje za Inteligo 90 mln zł

    Około 90 mln zł zapłaci PKO Bank Polski niemieckiemu Bankgesellschaft Berlin
    AG za przejęcie Inteligo - informuje Puls Biznesu.. Do podpisania umowy
    dojdzie być może już dziś. - Z BGB (Polska) zostanie wydzielony departament
    detaliczny i to on wraz z Inteligo zostanie przeniesiony do PKO BP -
    powiedziała PB pragnąca zachować anonimowość osoba zbliżona do transakcji.
    PKO BP zagwarantował zachowanie marki Inteligo na rynku.

    Firma ma być spółką w 100 proc. zależną od największego polskiego detalisty,
    jednak nie zostanie ani wchłonięta w struktury banku, ani przez inną spółkę
    zależną PKO BP - podkreśla PB.

  • 4. Data: 2002-09-10 07:23:43
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Mich napisal:
    > Klienci Inteligo juz prawie sa sprzedani :
    > PB: PKO BP daje za Inteligo 90 mln zł
    >[...]

    wiecej na: http://pb.pl/printArt.asp?id=177359

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 5. Data: 2002-09-10 07:58:36
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    A mnie co innego:
    Jak jest skonstruowana umowa miedzy Inteligo a klientem?
    Nie jest tam czasem wprost wymieniony bank z ktorym wspolpracuje "firma
    Inteligo"?
    Jesli tak, to umowy powinny chyba ulec rozwiazaniu...
    Michal.

  • 6. Data: 2002-09-10 09:00:33
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > wiecej na: http://pb.pl/printArt.asp?id=177359

    Jest tutaj troche niescislosci.

    1) Inteligo niby ma 180 tysiecy klientow - w ogole ostatnio nie informowal o
    tym, a pamietajac o tym, ze ostatnio nie bylo juz Kregu przyjaciol - jest to
    wysokosc wysoce hipotetyczna.
    2) Depozyty - 450 - to tez jest pierwsza informacja od maja bodaj. Przybylo
    niby 50 mln zlotych.
    JEdnak wydaje mi sie, ze te dane sa bardzo podobne do zapowiedzi jednego z
    prezesow Inteligo.

    Juz za 8 miesiecy bank mialby przynosic zyski -tez wydaje mi sie to
    watpliwe, zwazywszy, ze jeszcze do niedawna (maj?) mowiono o koncu 2003
    roku - czyli...

    No wlasnie - zaczyna sie znowu budowac dobry PR ;)

  • 7. Data: 2002-09-10 09:57:09
    Od: "ip" <r...@p...com.pl>

    Jestem posiadaczem konta w Inteligo zarowno prywatnego i firmowego, Czy
    powinienem bac sie o swoje pieniadze i przetransferowac je gdzies indziej
    ???
    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2002-09-10 10:03:22
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jestem posiadaczem konta w Inteligo zarowno prywatnego i firmowego, Czy
    > powinienem bac sie o swoje pieniadze i przetransferowac je gdzies indziej
    > ???

    Wrtecz przeciwnie.
    :)

  • 9. Data: 2002-09-10 12:53:59
    Od: z...@p...onet.pl

    > Jestem posiadaczem konta w Inteligo zarowno prywatnego i firmowego, Czy
    > powinienem bac sie o swoje pieniadze i przetransferowac je gdzies indziej
    > ???
    Jasne najlepiej na Kajmany lub wyspę Man
    Wojtek

  • 10. Data: 2002-09-10 14:27:39
    Od: p...@p...onet.pl

    > Ciekawi mnie co z tym Inteligo - czy rozmowy z PKO doprowadziły do jakiegoś
    > finału czy nie?
    > Wojtek

    Tak, PKO BP kupił Inteligo

    http://biznes.interia.pl/main/info.html?nid=300914