  • 11. Data: 2009-01-27 10:59:36
    Temat: Re: I po zjazdach
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    leszcze tak właśnie mają myśleć...i tak myślą... :)

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 12. Data: 2009-01-27 11:03:38
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    Moje słowa z 17.01:

    "Jestem zdania, że obecnie (w ostanim tygodniu stycznia) osiągniemy dno
    fali 1 w trójce korygującej hossę (czyli cała obecna bessa to trójkowa
    korekta hossy). Potwierdzeniem tego będzie właśnie zamknięcie miesiąca
    powyżej ~4504.

    Później nastąpi fala 2, którą - jak mówił Dieter - większość weźmie za
    nową hossą. Potrwa ona kilka miesięcy i wyniesie DAX na 5700-5800."

    Wszystko (prawie, bo dołek był w piątek) zgodnie z planem. Rysujemy
    teraz ORGR (i na DAX-ie, i na FW20). Zjedziemy pewnie jutro do ok. 1590
    i do góry - na początek 1780 w pierwszym tygodniu lutego.

  • 13. Data: 2009-01-27 11:17:40
    Od: "roman ban" <r...@g...pl>

    Dieter <d...@g...pl> napisał(a):

    > D.

    a moze to poczatek zjazdu -a koniec globalbnej rabunkowej polityki
    kapitalizmu ?

    pzdr
    roman.b

  • 14. Data: 2009-01-27 11:19:16
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Bugatti <s...@m...pl> napisał(a):

    Spowolnienie gospodarki do prognozowanej dynamiki PKB w 2009r. ok. 2% nazywasz
    krachem gospodarczym ???
    Czy pozajączkowało Ci się w głowie? Pamiętasz dekadę lat 80-tych? Jeśli tak to
    przypomnij sobie jak wygląda krach.

  • 15. Data: 2009-01-27 11:39:12
    Od: "roman ban" <r...@g...pl>

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > krachem gospodarczym ???
    > Czy pozajączkowało Ci się w głowie? Pamiętasz dekadę lat 80-tych? Jeśli tak

    no tak -w styczniu ? prognozy PKB ? sa tyle warte ile moje wypociny ,
    pogadamy w styczniu 2010 -
    skopiowalem twoj post odpowiem na niego za rok ,zycze ci ze tu jeszcze
    bedziesz
    pzdr

  • 16. Data: 2009-01-27 11:48:13
    Od: a...@v...pl

> [...]
    > krachem gospodarczym ???
    > Czy pozajączkowało Ci się w głowie? Pamiętasz dekadę lat 80-tych? Jeśli tak to

    E no, to chyba kiepskie porównanie. W latach 40-tych to dopiero był kryzys, ale
    nie można porównywać otwartych wojen. Gdy jeden okupant przejmuje władzę od
    drugiego to musi to objawiać się kryzysem. Dzisiaj jest kryzys planowy aby
    Dieter mógł powiedzieć, że to cykle rządzą. A władze mogły realizować swą
    politykę nie przyjmując bezpośrednio odpowiedzialności. Ot kryzys i już.

  • 17. Data: 2009-01-27 12:07:11
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    Zgadzam się. Jest tak, jak pisałem 17.01:
[...]

    Trochę się walnąłem w opisie, bo przecież dno fali 1 było w
    październiku, ale zeszliśmy niemal do tego poziomu.

    Teraz zauważam, że rysuje się potencjalny ORGR (na FW20 też), który da
    nam wzrost na początek do ok. 1787 (pierwszy tydzień lutego). Warto
    wziąć longa po ok. 1585.

  • 18. Data: 2009-01-27 12:14:34
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    a...@v...pl napisał(a):

    Dzisiaj jest kryzys planowy aby Dieter mógł powiedzieć, że to cykle rządzą.
    A władze mogły realizować swą politykę nie przyjmując bezpośrednio
    odpowiedzialności. Ot kryzys i już.
    Kolega użył słowa "krach" a to już kompletne nieporozumienie.
    Krach to był w Argentynie w 2001r. kiedy pozamykano banki i inwestorzy
    zagraniczni uciekali drzwiami i oknami.
    Krach był także w latach 1929-1932r kiedy PKB w USA spadł o 30%.
    Na szczęście krach Polsce nie grozi.

  • 19. Data: 2009-01-27 12:32:40
    Od: a...@v...pl

> [...]
    >
    > Teraz zauważam, że rysuje się potencjalny ORGR (na FW20 też), który da
    > nam wzrost na początek do ok. 1787 (pierwszy tydzień lutego). Warto

    No właśnie! Popatrzcie tak z pełnej perspektywy na nasze wykresy. Czy one
    wyglądają na takie, które miałyby zmienić kierunek??? Do oRGR też chyba jeszcze
    brakuje jenej zwałki. Proszę tu nie uprawiać chciejstwa.

  • 20. Data: 2009-01-27 12:40:57
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    a...@v...pl wrote:
    > Do oRGR też chyba jeszcze
    > brakuje jenej zwałki. Proszę tu nie uprawiać chciejstwa.

    Wg mnie niczego nie brakuje. Od 19.01 rysujemy ORGR (dzisiaj np. drugie
    ramię). Prawdopodobnie w czwartek się z niego wybijemy i lecimy na 1787
    do 06.02 max.