  • 1. Data: 2010-09-09 09:27:49
    Temat: IBAN a SWIFT/BIC
    Od: Janusz Techowicz <J...@b...adresu.email.pl>

    Witam,

    Mam od kontrahenta tylko numer IBAN. Nie mam ani kodu SWIFT/BIC ani
    nazwy banku. W jaki sposób po kodzie banku jaki jest zawarty w IBAN'ie
    znaleźć kod SWIFT?

    Janusz

  • 2. Data: 2010-09-09 13:23:39
    Temat: Re: IBAN a SWIFT/BIC
    Od: Rafa <n...@d...com>

    Janusz Techowicz wrote:

    > Witam,
    >
    > Mam od kontrahenta tylko numer IBAN. Nie mam ani kodu SWIFT/BIC ani
    > nazwy banku. W jaki sposób po kodzie banku jaki jest zawarty w
    > IBAN'ie znaleźć kod SWIFT?

    Wpisz w google numer rozliczeniowy banku (cyfry 3-10 IBANu) i powinno
    wyjsc co to za bank. Potem guglasz raz jeszcze i masz BIC.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 3. Data: 2010-09-11 20:52:37
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 09 Sep 2010 11:27:49 +0200, Janusz Techowicz napisał(a):

> [...]
    >
    > Mam od kontrahenta tylko numer IBAN. Nie mam ani kodu SWIFT/BIC ani
    > nazwy banku. W jaki sposób po kodzie banku jaki jest zawarty w IBAN'ie

    kilkanacie minut w popularnej wyszukiwarce (wpisując w j.angielskim BIC
    SWIFT) i wynalazłem kilka lat temu bardzo fajną stronę która by ci pomogła.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/warsaw/slides/Tasmowa_7a_06.php