  • 1. Data: 2007-01-13 23:03:27
    Temat: IBAN - mBank
    Od: "AbeS" <a...@s...pl>

    Witam serdecznie.

    Chcialbym przeslac pieniadze korzystajac z PayPal na polskie konto w mBanku.
    PayPal prosi mnie o numer IBAN w mBanku.
    Czy wystarczy dodac litery "PL" przed 26 cyfrowym numerem konta czy wyglada
    to jakos inaczej?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-14 00:48:26
    Temat: Re: IBAN - mBank
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "AbeS" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > konto w mBanku.
    > PayPal prosi mnie o numer IBAN w mBanku.
    > Czy wystarczy dodac litery "PL" przed 26 cyfrowym numerem konta

    Wystarczy, jeszcze im SWIFT'a podaj: BREXPLPWMBK

    marek

  • 3. Data: 2007-01-14 00:54:13
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    > mBanku. PayPal prosi mnie o numer IBAN w mBanku.
    > Czy wystarczy dodac litery "PL" przed 26 cyfrowym numerem konta czy

    Nie wiem czy przy podejmowaniu decyzji o założeniu tam rachunku
    zauważyłeś, że jest to bank internetowy i nawet ma swoje strony.
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    28,1#438

    Pozdr.