  • 1. Data: 2004-09-03 08:10:08
    Temat: ! IBANator 2.0 potrzebny - strona ebanki.pl nie dziala -help
    Od: "ethan" <e...@u...wp.pl>

    Witajcie!
    Jesli ktos ma z Was IBANator 2.0 pod Win32 to prosilbym
    o podeslanie mi na priv (adres w sigu), strona www.ebanki.pl
    jakos mi nie dziala, a jest on mi teraz niezbedny.
    Dzieki z gory i pozdrawiam

    --
    ethan99 (malpiszon) wp (kropa) pl

  • 2. Data: 2004-09-03 08:36:58
    Od: "marian" <k...@o...pl>

    http://www.ebanki.px.pl/iban/install2/

  • 3. Data: 2004-09-03 09:58:42
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    > http://www.ebanki.px.pl/iban/install2/

    szkoda tylko że baza danych ma 578 dni i jest aktualna na 3 lutego 2003r.

    :/

  • 4. Data: 2004-09-03 10:43:35
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    nod wrote:

    > szkoda tylko że baza danych ma 578 dni i jest aktualna na 3 lutego
    > 2003r.

    podesłać ci z końca czerwca?
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-09-03 10:47:44