  • 21. Data: 2012-06-19 12:39:04
    Temat: Re: II wisnie w Rafim - dosta ju kto ? - Nie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "maciekmouse" e...@g...co

    : Coś nie bardzo im idzie z drugą dostawą...

    A ja zaczynam swoją ostatnią rundę z Rajfim...
    Leję tałzeny... Ale z kwaśną miną...
    Mialo być tak słodko, a jest tylko jedna stówka...

    Ale dla mnie i ta stówka jest dobra, choć czasu poszło sporo do śmietnika.
    AliorSynC to jeszcze gorsza sprawa! DB nie dal mi niczego -- germaniec
    jeden... Od AlioraO[ojca] też nie dostałem... Ciekawe, czy będzie AliorM...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2012-06-19 16:07:31
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):
    > Za to chyba nie pobierają opłaty za kartę czy komuś pobrali?
    > Konto założyłem bodajże 30 marca a kartę zamknąłem na koniec kwietnia i
    > na razie nie mam Ĺźadnego minusa na koncie z tego powodu.

    To samo u mnie: za kartę nic mi nie potrącili, ale drugiego bonusa nie ma
    (jeszcze). Poprzednio musiałem telefonicznie reklamować, Pani na linii
    powiedziała, że bonus powinien wpłynąć do 10-tego. Na razie nie reklamuję, ale
    jak u kogoś się pojawi druga stówka, to znów będę musiał podnieść słuchawkę...