  • 1. Data: 2004-08-21 22:05:21
    Temat: ING BSK - Konto Standard?
    Od: "Gmork " <g...@W...gazeta.pl>

    Zastanawiam się, w którym banku założyć sobie konto osobiste. Podstawowy
    warunek to niska prowizja, tanie przelewy oraz dostęp do konta przez
    Internet. Zastanawiałem się nad Inteligo, ale w którymś z ostatnich wątków
    przeczytałem, że nie ma możliwości sprawdzenia salda w bankomatach PKO.
    Sprawa wydaje się co najmniej kuriozalna. Przecież właścicielem Inteligo jest
    PKO BP. Poza tym w w umowie nie ma chyba nic na ten temat, a w tabeli opłat i
    prowizji jest tylko zaznaczone, że jest możliwość sprawdzenia salda w
    bankomatach Euronetu, ale nie ma ani słowa o tym, że nie można tego zrobić w
    bankomatach własnych banku. Kpina totalna!

    W sumie ING BSK wychodzi dosyć drogo, a SUPERKONTO w PKO BP nie oferuje
    dostępu on-line. Co w ogóle sądzicie o Koncie Standard i jego
    funkcjonalności? W sumie to chyba nie mam zbyt wielkiego wyboru, ale
    chciałbym się Was zapytać czy system BSK Online chociaż działa jak należy czy
    są z tym problemy.

  • 2. Data: 2004-08-21 22:27:10
    Temat: Re: ING BSK - Konto Standard?
    Od: "Gall Anonim" <k...@f...polbox.pl>

> [...]
    zrobić w
    > bankomatach własnych banku. Kpina totalna!

    A co sie tak nagle wszyscy tego czepili.
    PKO BP marmurkowe (swoja droge wkrotce maja wprowadzic obsluge
    Superkont przez net) i Inteligo to
    dwa systemy, powiedzmy delikatnie niezbyt kompatybilne ;))
    Z tego co sie orientuje to karty Inteligo, mimo tego ze sa wydawane
    przez PKO BP, to sa obslugiwane
    przez Euronet, stad brak mozliwosci sprawdzania salda w bankomatach
    PKO BP.
    Chcesz miec na biezaco informacje o operacjach na koncie, zamow
    serwis SMS.
    To tylko dwa piwa w miesiacu, a naprawde ulatwia zarzadzanie srodkami.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-08-21 23:21:20
    Od: "Gmork " <g...@N...gazeta.pl>

    Gall Anonim <k...@f...polbox.pl> napisał(a):

    > A co sie tak nagle wszyscy tego czepili.

    Bo wyraźnie jest napisane, że PKO BP jest właścicielem Inteligo w 100%, a
    poza tym nigdzie w regulaminie czy tabeli opłat nie wyczytałem, że nie można
    sprawdzić salda w banomacie PKO BP, którą to opcję uważam za oczywistą, a jej
    brak powinien być wyraźnie odnotowany.

    > PKO BP marmurkowe (swoja droge wkrotce maja wprowadzic obsluge
    > Superkont przez net) i Inteligo to
    > dwa systemy, powiedzmy delikatnie niezbyt kompatybilne ;))

    Zgoda, ale nie jest ono najtańsze spośród kont Internetowych, a biorąc pod
    uwagę ww. fakt (PKO BP właścicielem Inteligo), to naprawdę jest to sprawa
    dziwna, że tak podstawowa operacja nie jest dostępna.

    > Z tego co sie orientuje to karty Inteligo, mimo tego ze sa wydawane
    > przez PKO BP, to sa obslugiwane
    > przez Euronet, stad brak mozliwosci sprawdzania salda w bankomatach
    > PKO BP.

    Tym bardziej śmieszy fakt, że od wypłat w bankomatach Euronetu pobiera się
    prowizję 4.50 pln. Nic z tego już nie rozumiem :(

    > Chcesz miec na biezaco informacje o operacjach na koncie, zamow
    > serwis SMS.

    Operacje swoją drogą, a chęć sprawdzenia salda gdy będę np. poza domem, to
    już inna sprawa. Tu nie chodzi o otrzymywanie informacji na bieżąco o zmianie
    salda, ale o możliwość jego sprawdzenia przed dokonaniem wypłaty i nie chodzi
    tutaj bynajmniej o jego przekroczenie, ale o najzwyklejsze sprawdzenie stanu
    konta przed dokonaniem określonych transakcji gdy nie będę miał dostępu do
    Internetu. Może jestem dziwny, ale taki "feature" uważam za rzecz absolutnie
    niezbędną, tym bardziej, że Inteligo do najtańszych nie należy.

    > To tylko dwa piwa w miesiacu, a naprawde ulatwia zarzadzanie srodkami.

    Jasne, tylko że nie o to chodzi. Patrz wyżej.

    > Pozdrawiam

    Ja też :)

  • 4. Data: 2004-08-22 11:11:01
    Od: Altair <a...@m...w.sygnaturce.invalid>

    Dnia Sat, 21 Aug 2004 23:21:20 +0000 (UTC), "Gmork "
    <g...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    >konta przed dokonaniem określonych transakcji gdy nie będę miał dostępu do

    Można zadzwonić na ichniejsze 0800 i za darmo dowiedzieć się o saldo,
    a nawet o 20 ostatnio wykonanych operacji. Ewentualnie z komórki na
    płatny już numer (w 1 minucie zmieścisz się bez problemu). Albo możesz
    sprawdzić przez WAP. A jak masz serwis SMS to sprawdzasz smsem 8-)

    pozdrawiam, Marek

    --
    altair_m[+at+]go2.pl http://www.altair4.prv.pl http://www.metalmidi.prv.pl
    We sail through endless skies, stars shine like eyes...

  • 5. Data: 2004-08-22 13:27:12
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Altair napisał(a):

    > Można zadzwonić na ichniejsze 0800 i za darmo dowiedzieć się o saldo,
    > a nawet o 20 ostatnio wykonanych operacji. Ewentualnie z komórki na
    > płatny już numer (w 1 minucie zmieścisz się bez problemu). Albo możesz

    Chyba, że ma Ideę. :-)

  • 6. Data: 2004-08-22 14:01:33
    Od: "Gmork " <g...@N...gazeta.pl>

    Altair <a...@m...w.sygnaturce.invalid> napisał(a):

    > Można zadzwonić na ichniejsze 0800 i za darmo dowiedzieć się o saldo,
    > a nawet o 20 ostatnio wykonanych operacji.

    Tylko ciekawe ile informacji trzeba spamiętać (hasła, kody, itp.) by radzili
    udzielić takiej informacji, bo trudno nosić ze sobą notes ażeby w razie czego
    było się jak poratować ;)

    > Ewentualnie z komórki na
    > płatny już numer (w 1 minucie zmieścisz się bez problemu).

    Bez przesady, płacić za sprawdzenie stanu rachunku. Nadal uważam, że taka
    funkcja powinna być dostępna w bankomacie. Sprawdzam saldo i decyduję ile
    wypłacam. Oczywiście mówię o bankomacie PKO BP ;)

    > Albo możesz
    > sprawdzić przez WAP. A jak masz serwis SMS to sprawdzasz smsem 8-)

    Wygodniej przez bankomat :)

  • 7. Data: 2004-08-22 14:52:44
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > funkcjonalności? W sumie to chyba nie mam zbyt wielkiego wyboru, ale
    > chciałbym się Was zapytać czy system BSK Online chociaż działa jak należy

    W jakim celu chcesz miec konto w banku z placówka? Konta w wiekszosci bankow
    "marmurowych" sa drogie, niskooproc. , itd. ewentualnie Lukasbank przy
    spelnieniu pewnych warunkow w wariancie ekonta-pro moze byc calkowicie darmo
    i jest to wowczas polaczenie tradycyjnego banku+bank on-line (otrzymujesz
    mozliwosc zalatwienia pewnych rzeczy w placowce, reklamacje,
    itp. -latwiejsze w stosunku do bankow czysto internetowych, a oproc. konta,
    przelewy jak w bankach wirtualnych , sprawdzenie salda w bankomatach BZWBK
    jezeli tak specjalnie zalezy Ci na tej usludze. ).

  • 8. Data: 2004-08-22 15:56:52
    Od: quwert <q...@g...pl>

    Sun, 22 Aug 2004 14:01:33 +0000 (UTC), na pl.biznes.banki, Gmork
    napisał(a):

> [...]
    > udzielić takiej informacji, bo trudno nosić ze sobą notes ażeby w razie czego
    Nic nie trzeba pamiętać zapisujesz w ks .telefonu
    800121121pXXXXXXXXpYYYYYYY. Gdzie XXX to identyfikator a yyyyy to haslo a p
    to pauza (z reguły * w telefonach dłużej "przytrzymana") możesz leko
    zmodyfikować numer na taki 800121121pXXXXXXXpYYYYYYYYp1p1p1 i masz od razu
    informacje o stanie konta nr 1
    UWAGA troche to niebezpieczne w przypadku zagubienia fona raczej Cię nie
    okradną ale mogą sporo namieszać
    > Bez przesady, płacić za sprawdzenie stanu rachunku. Nadal uważam, że taka
    > funkcja powinna być dostępna w bankomacie. Sprawdzam saldo i decyduję ile
    > wypłacam. Oczywiście mówię o bankomacie PKO BP ;)
    Idea na pewno i chyba plus bezpłatnie
    > Wygodniej przez bankomat :)
    oczywiście ze tak
    POzdrawiam