  • 1. Data: 2009-04-06 12:34:24
    Temat: ING Konto Direct - serwis SMS
    Od: "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.plUWAGA>

    Witam,

    Czy przy płatnościach kartami wydanymi do tego rachunku nie przychodzą
    smsy z informacją o dokonanej autoryzacji....?

    paul.

  • 2. Data: 2009-04-06 12:39:32
    Temat: Re: ING Konto Direct - serwis SMS
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

    > Czy przy płatnościach kartami wydanymi do tego rachunku nie przychodzą
    > smsy z informacją o dokonanej autoryzacji....?

    Przychodzą zaraz po dokonaniu autoryzacji.

    --
    LadyRoot

    The future is not what it used to be.

  • 3. Data: 2009-04-06 16:05:37
    Od: "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.plUWAGA>

    Dzięki,

    Okazało się, że serwis sms miałem aktywny, lecz karta nie była do niego
    podpięta ;]

    Teraz wszystko śmiga ok.

    paul.