-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
From: "MarekZ" <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: ING - nie mamy pańskiego płaszcza
Date: Fri, 19 Sep 2008 19:03:22 +0200
Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
Lines: 23
Message-ID: <gb0kup$qh6$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1221842713 27174 87.239.217.30 (19 Sep 2008 16:45:13 GMT)
X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Sep 2008 16:45:13 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16386
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16386
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:455338
[ ukryj nagłówki ]Stanąłem wobec następującego problemu - puszczałem przelew na rachunek karty
w ING z innego banku. Jak wiadomo ING nie uczestniczy w III sesji. Z pewnych
przyczyn było mi trudno ustalić, która sesją wyszedł ten przelew z banku
źródłowego (BPH). Pomyslałem sobie: nic to. Sprawdzę po prostu około 18:00
czy doszedł do ING, jak już rozksięgują drugą sesję. Byłem w błędzie, że da
się to zrobić.
1. Dzwonię do "zaprzyjaźnionego" oddziału, pani która zazwyczaj mnie
obsługuje nie ma, ale jest inna pani, która mnie zna - nie możemy udzielić
takiej informacji przez telefon, trzeba przyjechać.
2. Jadę. Na miejscu - nie da się tego ustalić w oddziale, nie mamy
szczegółowego podglądu rachunków kart, tylko kont osobistych. Trzeba dzwonić
na infolinię kartową, tam będą wiedzieć.
3. Dzwonię. Na infolinii - nie da się ustalić czy przelew wszedł na
rachunek. A kiedy się da? Jutro (sobota) między 8:00 a 13:00. A dlaczego nie
da się teraz, czym się u was różni rachunek karty od rachunku typu "konto
osobiste"? Nie da się i koniec, proszę zadzwonić jutro.
Czy tylko mnie wydaje się to nienormalne? Czy ING ma coś analogicznego do
rzecznika klienta z BZWBK?
marekz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
Najnowsze wątki
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże