eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING - nie mamy pańskiego płaszczaING - nie mamy pańskiego płaszcza
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: ING - nie mamy pańskiego płaszcza
    Date: Fri, 19 Sep 2008 19:03:22 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 23
    Message-ID: <gb0kup$qh6$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1221842713 27174 87.239.217.30 (19 Sep 2008 16:45:13 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Sep 2008 16:45:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16386
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16386
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:455338
    [ ukryj nagłówki ]

    Stanąłem wobec następującego problemu - puszczałem przelew na rachunek karty
    w ING z innego banku. Jak wiadomo ING nie uczestniczy w III sesji. Z pewnych
    przyczyn było mi trudno ustalić, która sesją wyszedł ten przelew z banku
    źródłowego (BPH). Pomyslałem sobie: nic to. Sprawdzę po prostu około 18:00
    czy doszedł do ING, jak już rozksięgują drugą sesję. Byłem w błędzie, że da
    się to zrobić.

    1. Dzwonię do "zaprzyjaźnionego" oddziału, pani która zazwyczaj mnie
    obsługuje nie ma, ale jest inna pani, która mnie zna - nie możemy udzielić
    takiej informacji przez telefon, trzeba przyjechać.
    2. Jadę. Na miejscu - nie da się tego ustalić w oddziale, nie mamy
    szczegółowego podglądu rachunków kart, tylko kont osobistych. Trzeba dzwonić
    na infolinię kartową, tam będą wiedzieć.
    3. Dzwonię. Na infolinii - nie da się ustalić czy przelew wszedł na
    rachunek. A kiedy się da? Jutro (sobota) między 8:00 a 13:00. A dlaczego nie
    da się teraz, czym się u was różni rachunek karty od rachunku typu "konto
    osobiste"? Nie da się i koniec, proszę zadzwonić jutro.

    Czy tylko mnie wydaje się to nienormalne? Czy ING ma coś analogicznego do
    rzecznika klienta z BZWBK?

    marekz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1