  • 1. Data: 2004-10-27 09:17:16
    Temat: ING wycofuje homecash. Alternatywy offline?
    Od: "Piotr S." <p...@p...onet.pl>

    Dzisiaj moj drogi ING poinformowal ze Homecash tylko do konca roku a potem
    to online lub haloslaski. Co za chamstwo. Uzywam HC od 1999 roku obslugujac
    konto firmowe i prywatne. Multicash jest za "jedyne" 120 zl/-m-c + opcje.

    Jaka alternatywe polecacie dla konta firmowego? Najchetniej offline lub
    dobry, szybki online. Chcialbym miec mozliwosc latwego kontaku z oddzialem
    a w mojej wiosce poza ING sa Millenium i PKO BP.

    Zastanawiam sie nad Inteligo. Jest mozliwosc wysylania przelewow
    zagranicznych w oddziale PKO BP? A jak z przyjmowaniem zagranicznych?

    Piotr

  • 2. Data: 2004-10-27 09:24:09
    Temat: Re: ING wycofuje homecash. Alternatywy offline?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > obslugujac
    > konto firmowe i prywatne. Multicash jest za "jedyne" 120 zl/-m-c + opcje.

    Ale wprowadza ING Bank online dla firm chyba.

  • 3. Data: 2004-10-27 10:06:58
    Od: "Piotr S." <p...@p...onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:clnpg9$9oq$1@news.onet.pl...

    > Ale wprowadza ING Bank online dla firm chyba.

    ING BankOnline jest od dawna. Niemilosiernie wooooolny...

  • 4. Data: 2004-10-27 14:28:10
    Od: "Maciej Wegorkiewicz" <w...@i...pl>

> [...]
    >dobry, szybki online. Chcialbym miec mozliwosc latwego kontaku z oddzialem
    >a w mojej wiosce poza ING sa Millenium i PKO BP.

    Jest cos takiego jak ePortfel. Ja jestem producentem. Niezalezne od konkretnego
    banku, offline, dziala z mBank, Multibank i Inteligo. Ale to nie jest system
    homebankingu, na razie dziala w jedna strone - tj. sciaga dane z banku, ale nie
    pozwala wykonywac operacji na rachunkach.
    Ach, chetnie zadeklarowalbym sie ze cos takiego bedzie, ale zdajac sobie sprawe
    jaki ogrom pracy juz jest wlozony w ePortfel i jaki ogrom bylby do zrobienia
    aby zrobic z tego homebanking, to niestety musze przyznac ze potrzebowalibysmy
    jakiegos zrodla finansowania.

    A jak myslicie? Bylby rynek na taki produkt?

    Maciek
    http://www.eportfel.com
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2004-10-27 15:58:48
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Maciej Wegorkiewicz wrote:
    > to nie jest system homebankingu, na razie dziala w jedna strone - tj.
    > sciaga dane z banku, ale nie pozwala wykonywac operacji na rachunkach.
    >
    > A jak myslicie? Bylby rynek na taki produkt?

    to nie jest tylko sprawa rynku ale bezpieczenstwa
    - gdyby mozna z PC zrobic wszystkie operacje i to na roznych rachunkach to
    musialbys to niezle pozabezpieczac - ja bym takiego produktu nie zaryzykował.
    Swego czasu Telbank czy e-Telbank publikował na www plany stworzenia takiego
    centrum obslugi rachunkow roznych bankow w jednym miejscu.

    Multibank tez chyba cos takiego mial robic - jak jest nie wiem, bo trzymam sie z
    daleka od roznych BRE-tworów :-)
    *** blad ***