eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING - zmiany w serwisie SMS (ktoś zwariował)ING - zmiany w serwisie SMS (ktoś zwariował)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: ING - zmiany w serwisie SMS (ktoś zwariował)
    Date: Mon, 30 Nov 2009 20:59:39 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <hf184n$ikg$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089072053208.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1259611095 19088 89.72.53.208 (30 Nov 2009 19:58:15 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 30 Nov 2009 19:58:15 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 4.72.3110.5
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V4.72.3110.3
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:510836
    [ ukryj nagłówki ]

    Konto OKO - serwis SMS, dotychczas SMS po 25gr. Po zmianie
    powstały 3 "profile": Darmowy, Abonamentowy i Bezabonamentowy.
    Niestety posiadacze konta OKO zostali domyślnie przeniesieni nie
    do Bezabonamentowego, który w praktyce odpowiadał dotychczasowym
    warunkom (płatny każdy SMS), ale do Darmowego (3 darmowe/miesiąc,
    nie można zwiekszyć ich ilości). Do tego w oddziale twierdzą, że
    w Darmowym niemożliwe jest usyskanie informacji np. o saldzie po
    wysłaniu SMS-a z pytaniem, co było dotychczas możliwe. W innych
    podobno można (prawda to, bo nie mogę tego znaleźć?).

    Tymczasem okazuje się, że w oddziale nie można zmienić na
    Bezabonamentowy! Rzeczywiście, w punkcie 7. Komunikatu dołaczonego
    do Regulaminu: "...pakiet Bezabonamentowy może być udostępniony
    wyłącznie za pośrednictwem systemu ING BankOnLine". a w punkcie 9.
    że możliwości zmiany parametrów powiadomień możliwe też są tylko
    przez internet.

    To istne kuriozum, żeby w oddziale nie można było osobiście
    załatwić wszystkiego, co jest związane z funkcjonalnością konta.
    Czyli aby doprowadzić do poprzedniego stanu używalności (płatny)
    serwis SMS trzeba w domku aktywować (darmowy) kanał internetowy...
    Czy ktoś w banku na mózg upadł i co chciał osiągnąć? Ani logiczne
    ani ekonomiczne.

    Arek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1