  • 1. Data: 2011-07-01 13:39:13
    Temat: Idea Bank - nowa lokata TAX FREE 5,9% 12M
    Od: "Konfabulator" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    http://ideabank.pl/indywidualni_tax_free/

  • 2. Data: 2011-07-01 20:54:26
    Temat: Re: Idea Bank - nowa lokata TAX FREE 5,9% 12M
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Konfabulator" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:iukim0$hol$1@inews.gazeta.pl...
    > http://ideabank.pl/indywidualni_tax_free/

    Innymi slowy zerżnąć (w) belke ile sie da :D
    a..
    a.. w celu optymalizacji zysku Idea Bank przygotowała lokatę Tax Free,
    a.. gdzie do 31.12.2011 roku odsetki będą oprocentowane aż 13,54%
    a.. w skali roku zaś po 01.01.2012 roku do końca trwania okresu lokaty 0,1%
    w skali roku,

    ale jak na razie nie widze tu konkurencji dla antyinflacyjnej 1 ;)

  • 3. Data: 2011-07-02 00:25:58
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <iulc62$h8$1@news.onet.pl>, "Waldek" <s...@n...cpam> wrote:

    > ale jak na razie nie widze tu konkurencji dla antyinflacyjnej 1 ;)

    A co to?

    TA

  • 4. Data: 2011-07-02 06:51:05
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    > ale jak na razie nie widze tu konkurencji dla antyinflacyjnej 1 ;)

    poza tym, że już nie można jej założyć ...

  • 5. Data: 2011-07-02 11:38:39
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Mariusz Tasarz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...

    >poza tym, że już nie można jej założyć ...

    Tak ALE - to chyba najlepsza oferta dotad ktora wypuscili
    wiec skoro juz porownuje to do IMO najlepszych dotychczas

  • 6. Data: 2011-07-02 15:56:07
    Od: nn <...@...nn>

    W dniu 2011-07-02 13:38, Waldek pisze:

    > Użytkownik "Mariusz Tasarz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...

    > Tak ALE - to chyba najlepsza oferta dotad ktora wypuscili
    > wiec skoro juz porownuje to do IMO najlepszych dotychczas

    Nie wiadomo do konca, czy najlepsza - do konca tego roku pewnie tak, ale
    jak wejdzie podatek belki? Moze banki znajda jakis sposob na jego
    ominiecie, a z ta antyinflacyjna niestety wpadnie sie slicznie w
    belke... (i miejmy nadzieje, ze tylko od odsetek naliczonych od 1
    stycznia, by sie nie okazalo, ze skoro lokata jest na 24 mc, to odsetki
    maja byc obelkowane wstecz (obelkowanie w momencie wyplaty lokaty)

  • 7. Data: 2011-07-02 19:12:59
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    Zanim wejdzie belka można ją dwa razy zerwać. Obelkować wypłaconych już odsetek
    również się nie da. Przecież sama zasada opodatkowania nie podlega zmianie.

  • 8. Data: 2011-07-03 12:23:45
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    On 2 Lip, 13:38, "Waldek" <n...@n...net> wrote:
> [...]
    >
    > Tak ALE - to chyba najlepsza oferta dotad ktora wypuscili
    > wiec skoro juz  porownuje to do IMO najlepszych dotychczas

    jak porównywać do najlepszych, to miałem kiedyś 10% (brutto) w Noble,
    no i 17,6% w mBanku :D

  • 9. Data: 2011-07-04 14:18:44
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Mariusz Tasarz <m...@g...com> napisał(a):

    > jak por=F3wnywa=E6 do najlepszych, to mia=B3em kiedy=B6 10% (brutto) w Nobl=
    > e,
    > no i 17,6% w mBanku :D

    Tfu tfu!!! :o
    A ile wtedy było inflacji, he??
    Było i oby nie wróciło....

  • 10. Data: 2011-07-05 08:05:22
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    > Tfu tfu!!! :o
    > A ile wtedy było inflacji, he??
    > Było i oby nie wróciło....

    prawie zawsze tak jest, że lokaty = inflacja, teraz niby mamy 5%
    inflację, a najlepsze lokaty w zakresie 5-6% netto