  • 1. Data: 2011-06-28 19:43:42
    Temat: Idea Bank - odnawialność lokaty idealnej.
    Od: Szymon <...@w...pl>

    Właśnie sobie złożyłem wniosek na lokatę idealną 24M i niestety nie ma
    już opcji wyboru odnawialności lub nie. Domyślnie ustawia mi się zawsze
    na odnawialną. Czy wiecie jak to zmienić? Czy u Was jest tak samo? Z
    założenia wszystkie lokaty zawsze wybieram jako nieodnawialne i zwrot
    wkładu na to samo konto, z którego przyszły. Teraz opcji powrotu na to
    samo konto lub inne także nie ma.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-06-28 20:00:02
    Temat: Re: Idea Bank - odnawialność lokaty idealnej.
    Od: "Konfabulator" <k...@W...gazeta.pl>

    Szymon <...@w...pl> napisał(a):

    > wkładu na to samo konto, z którego przyszły. Teraz opcji powrotu na to
    > samo konto lub inne takĹźe nie ma.

    Temat tłuczony na grupie już od tygodnia albo i lepiej. Opłacasz lokatę i
    wtedy w szczegółach lokaty pojawia się przycisk edycja i tam można zmienić
    odnawialność lokaty i numer konta do zwrotu.

  • 3. Data: 2011-06-28 22:34:45
    Od: nn <...@...nn>

    W dniu 2011-06-28 22:00, Konfabulator pisze:

    > Temat tłuczony na grupie już od tygodnia albo i lepiej. Opłacasz lokatę i
    > wtedy w szczegółach lokaty pojawia się przycisk edycja i tam można zmienić
    > odnawialność lokaty i numer konta do zwrotu.

    a jak zmienisz numer konta do zwrotu, to trzeba potwierdzic haslem
    smsowym czy lyka bez hasla?

  • 4. Data: 2011-06-29 05:09:39
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Konfabulator napisał(a) w wiadomości: ...

    >Temat tłuczony na grupie już od tygodnia albo i lepiej. Opłacasz lokatę i
    >wtedy w szczegółach lokaty pojawia się przycisk edycja i tam można zmienić
    >odnawialność lokaty i numer konta do zwrotu.

    Temat tłuczony w przypadku Getin/OF. Idea to teoretycznie inny bank.
    Nigdy nie korzystałem z Idei. W jaki sposób można się dostać do parametrów
    już założonej lokaty, bo nie mam najmniejszego zamiaru zakładać u nich
    jakiegokolwiek konta. Trzeba mieć jakiś login i hasło i aktywną komórkę?
    Czy jest to gdzieś opisane bo u mnie zakładka Jak założyć coś nie chce
    nic pokazać (stara przegladarka?).

    Arek

  • 5. Data: 2011-06-29 07:12:42
    Od: "Konfabulator" <k...@W...gazeta.pl>

    nn <...@...nn> napisał(a):

    > a jak zmienisz numer konta do zwrotu, to trzeba potwierdzic haslem=20
    > smsowym czy lyka bez hasla?

    Jak cokolwiek zmienisz to chce kod SMS.

  • 6. Data: 2011-06-29 07:17:40
    Od: "Konfabulator" <k...@W...gazeta.pl>

    Arek <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał(a):

    > Temat tłuczony w przypadku Getin/OF. Idea to teoretycznie inny bank.

    Teoretycznie, ale system jest dokładnie ten sam.

    > Nigdy nie korzystałem z Idei. W jaki sposób można się dostać do parametrów
    > już założonej lokaty, bo nie mam najmniejszego zamiaru zakładać u nich
    > jakiegokolwiek konta. Trzeba mieć jakiś login i hasło i aktywną komórkę?

    Trzeba mieć login, hasło (jedno dostajesz mailem, drugie SMSem po założeniu
    pierwszej lokaty, bo pozostałe musisz zakładać już w systemie po zalogowaniu)
    i aktywną komórkę, bo zmiany w lokatach potwierdza się hasłem SMSowym.

    > Czy jest to gdzieś opisane bo u mnie zakładka Jak założyć coś nie chce
    > nic pokazać (stara przegladarka?).

    Tu masz opis ze strony jako obrazek:

    Zakładanie - http://img3.imageshack.us/img3/1130/id1zy.jpg
    Obsługa - http://img135.imageshack.us/img135/4228/id2d.jpg