  • 1. Data: 2011-04-29 10:39:09
    Temat: Idea Bank odsetki
    Od: Konfabulator <t...@t...pl>

    Lokata odnawialna - lokata i odsetki tworzą nową lokatę, nieodnawialna - lokata i
    odsetki wracają na konto.

  • 2. Data: 2011-04-29 12:28:18
    Temat: Re: Idea Bank odsetki
    Od: gohohgle <g...@g...com>

    On Apr 29, 12:39 pm, Konfabulator <t...@t...pl> wrote:
    > Lokata odnawialna - lokata i odsetki tworzą nową lokatę, nieodnawialna - lokata i
    odsetki wracają na konto.

    W takim razie jak nazwać lokatę mBanku, gdzie kapitał początkowy sobie
    cały czas pracuje na lokacie, a odsetki spływają codziennie na inne
    konto.

  • 3. Data: 2011-04-29 12:29:57
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "gohohgle" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup
    8g2000yqd.googlegroups.com...

    > W takim razie jak nazwać lokatę mBanku, gdzie kapitał początkowy sobie
    > cały czas pracuje na lokacie, a odsetki spływają codziennie na inne
    > konto.

    Należy ją nazwać lokatą odnawialną bez kapitalizacji odsetek.

  • 4. Data: 2011-04-29 12:30:42
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Konfabulator" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    2000goo.googlegroups.com...
    Lokata odnawialna - lokata i odsetki tworzą nową lokatę, nieodnawialna - lokata
    i odsetki wracają na konto.

    Chyba koledze chodzilo o kapitalizacje odsetek NA lokacie lub przelew na
    oddzielny rachunek ;)
    niektore banki dawaly taka mozliwosc wyboru

  • 5. Data: 2011-04-29 13:16:33
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Należy ją nazwać lokatą odnawialną bez kapitalizacji odsetek.

    ze co?
    przeciez odsetki kapitalizuja sie, i to codziennie;
    a to, ze na inny rachunek - no coz, bywa,
    ale duzych strat z tego powodu nie ma;

  • 6. Data: 2011-04-29 13:29:41
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości grup

    > ze co?

    Które słowo jest niezrozumiałe?

    > przeciez odsetki kapitalizuja sie, i to codziennie;
    > a to, ze na inny rachunek - no coz, bywa,
    > ale duzych strat z tego powodu nie ma;

    Odsetki nie są kapitalizowane.

  • 7. Data: 2011-04-29 13:34:02
    Od: gohohgle <g...@g...com>

    On Apr 29, 3:29 pm, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości grup

    > Które słowo jest niezrozumiałe?

    > Odsetki nie są kapitalizowane.

    Wracając do sedna sprawy. Jak sprawa odsetek wygląda w lokatach Idea
    Banku? Można wybrać czy są dopisywane z automatu?

  • 8. Data: 2011-04-29 15:41:25
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Odsetki nie są kapitalizowane.

    cos mi sie popierdzielilo - oczywiscie masz racje